Metryka: Imiona i Nazwisko: Livia Erica Albright | Seven
Płeć: Kobieta
Wiek i Data Narodzin: 19.10.1997, 16 lat
Pochodzenie: Laboratorium, Meksyk
Rasa: Mutant
Profesja: Niedoszła broń rządowa | Złodziej
Wzrost: 166cm
Waga: 54kg
Pseudonim/Tajna Tożsamość: Railgun
Jawność Tożsamości: Jawna
Przynależność: Brak
Słabości:✛ Przebłyski dawnego życia wywołują u niej zawroty głowy i migrenę
✛ Poprzez silne emocje potrafi stracić kontrolę nad własnymi mocami i użyć ich nieświadomie
✛ Podczas leczenia nie może korzystać z innych zdolności
✛ Leczenie nie może odbyć się w momencie, kiedy doszło do śmierci pnia mózgu
✛ Nie jest w stanie uleczyć innych, jeżeli ci posiadają odporność na elektryczność
✛ Izolatory są równie skuteczne w starciu z jej wyładowaniami elektrycznymi, co zwykłymi
✛ Niewidzialność wymaga kontaktu z elektrycznością, a ta, bez względu na pochodzenie, może zdradzić pozycję dziewczyny
✛ Ożywione twory mogą zostać zaabsorbowane
✛ Zestaloną elektryczność nadal można pochłonąć
✛ Przez przyśpieszony metabolizm musi przyjmować więcej pożywienia
✛ Nadludzkie właściwości fizyczne zawdzięcza specjalnym ładunkom elektrycznym, pochłonięcie ich osłabi ciało dziewczyny do ludzkich standardów
✛ Organizm mutantki, do ponownego wytworzenia ładunku elektrycznego, który zwiększa możliwości jej ciała, potrzebuje 12h
✛ Absorpcja własnych ładunków nie daje żadnych korzyści
Fizjonomia:Przez swój młody wiek i łagodne rysy twarzy, Livia potrafi uchodzi za dość kruchą istotkę. W rzeczywistości nastolatka codziennie oddaje się solidnej porcji ćwiczeń, a ich efekty widoczne są w postaci lekko zarysowanych mięśni. Dzięki dobremu metabolizmowi, waga tej młodej osóbki waha się w granicach pięćdziesięciu pięciu kilogramów, co czyni z niej osobę szczupłą. Ciało nastolatki przybrało już typowo kobiece kształty, rzeźbiąc nieco szersze biodra i delikatny biust. Dziewczę posiada łagodnie zarysowaną twarzyczkę, która dodaje jej nieco dziecięcego uroku, zupełnie jak nieskazitelna, miękka skóra młódki. Cera śmiertelniczki posiada jasny, aczkolwiek zdrowy odcień, idealnie podkreślający szarobłękitne spojrzenie mutantki. Dodatkowym elementem, dodającym jej nieco uroku oraz niepozornego wyglądu jest drobniutki nosek, odziedziczony po genetycznej babce. Nie podkreśla niczym swych ust i nie stosuje najróżniejszych kosmetyków, gdyż najzwyczajniej w świecie ją na to nie stać. Poszczycić się jednak może długimi, złotymi lokami, sięgającymi do łopatek. Cechą charakterystyczną jasnowłosej mutantki niewątpliwie jest wypalony na jej lewym ramieniu znak (፯), oznaczający liczbę siedem.
Cechy Charakteru:Jest krnąbrną i pyskatą dziewczyną, która wyznaje zasadę "oko za oko". Długo chowa urazę i rzadko kiedy wybacza. Z początku wydaje się zimna i nieczuła, jednak zyskuje przy bliższym poznaniu. Bywa mściwa i uparta, bezustannie dąży do zrealizowania swoich postanowień. Nie lubi się poddawać, nawet w sytuacjach beznadziejnych. Przez swoją zasadę, często odpowiada na chamstwo chamstwem, wszczynając awantury. Nigdy jednak nikomu nie ubliża, o ile taka osoba swym zachowaniem nie udowodniła, że jest "burakiem". Z racji na swoją przeszłość, nadal ma problemy z ukazywaniem emocji, do których nie potrafi się przyznać. Wydaje się osobą trudną, ale pomimo swej lodowej skorupy, Liv to wrażliwa dziewczyna. Nie przechodzi obojętnie wobec ludzkiego cierpienia, z chęcią pomagając tym, którzy tej pomocy potrzebują. Pozostaje wierna swym przyjaciołom i nie lubi uczucia osamotnienia. Bywa szczera, czasem aż przesadnie, ale ceni sobie bardziej bolesną prawdę niż słodkie kłamstwo. Jest bardzo surowa w stosunku do siebie. Nie potrafi wybaczyć sobie popełnionych błędów, choć nigdy ich nie ukrywa. Uparcie dąży do osiągnięcia perfekcji w każdej dziedzinie, co ma związek z jej wcześniejszym wychowaniem.
Akta Biograficzne:Dziewczyna została wyhodowana w warunkach laboratoryjnych, jako jeden z wielu obiektów eksperymentalnych. Za jej stworzenie odpowiedzialny był rząd, który zamierzał zrobić z mutantów żywą broń. Nie mogła zatem liczyć na pozytywne traktowanie ze strony osób odpowiedzialnych za cały projekt. Zamiast szczęśliwego dzieciństwa, otrzymała od nich sporą dawkę bólu i męczących treningów. W ich oczach była jedynie przedmiotem, cechującym się wyjątkową agresywnością i brutalnością podczas ćwiczeń. Jej negatywne emocje odnajdywały ujście w barbarzyńskich zachowaniach, które nie były niczym innym, jak niemym krzykiem zrozpaczonej mutantki.
Rządowe okrucieństwo ciągnęło się latami i nic nie wskazywało na to, by miało się to zmienić. A jednak, któregoś dnia postanowiono zamknąć projekt i uśpić stworzonych mutantów. Była to przełomowa chwila w życiu Seven. Ktoś po raz pierwszy postanowił wyciągnąć w jej stronę pomocną dłoń. Tym kimś była kobieta, która na co dzień gubiła się wśród personelu placówki. To ona wyprowadziła blondynkę na zewnątrz. Małolata nie zdołała jednak podziękować za okazane dobro, bo zanim otworzyła usta, poczuła niewyobrażalny ból. Została potraktowana mocą swej wybawicielki, która postanowiła pogrzebać dawne życie małolaty, w odmętach jej umysłu. Cierpienie zdawało się ciągnąć w nieskończoność, wyniszczając stopniowo wspomnienia mutantki i zastępując je nowymi. Gdy niedoszła broń oprzytomniała, była już całkiem sama na środku pustkowia.
Livia miała jasno określony cel, zamierzała kierować się na północ, aby dotrzeć do Nowego Jorku, swego "rodzimego" miasta. Nie było to proste zadanie, nie tylko położenie geograficzne stanowiło problem, ale także samo przekroczenie granicy. Straż została postawiona do pionu, jak gdyby spodziewano się sporej porcji uciekinierów. Udało jej się bezpiecznie opuścić Meksyk dzięki niewidzialności, lecz nie obeszło się bez stresu, wywołanego ujadaniem psów. Resztę drogi przebyła na gapę, doczepiając się do cudzych samochodów i od czasu do czasu, błądząc.
Na całe szczęście, małolacie udało się bezpiecznie dotrzeć do miasta, jednakże zmęczenie przeważyło nad rozsądkiem. Wykończona zasnęła w jednej z ciemnych, nowojorskich uliczek. Miała twardy sen, osłabienie podróżą zwaliło ją z nóg do tego stopnia, że nie była świadoma zmiany otoczenia. Obudziła się w zupełnie innym, nieznanym jej dotąd miejscu - peronie. Za towarzyszy miała dwóch bezdomnych mężczyzn, to im zawdzięczała schronienie przed deszczem i darmowy posiłek. Choć sami niewiele mieli, podzielili się z wyczerpaną szesnastolatką swoimi zapasami, pozwalając jej doświadczyć szczerej dobroci płynącej od drugiego człowieka. Mutantka nie mogąc odzyskać swych wspomnień, postanowiła towarzyszyć bezdomnym i nim się spostrzegła, zbliżyła się do nich, szczególnie bezrękiego Thomasa. Mężczyzna był dla niej jak ojciec, zaakceptował dziewczynę, jej nadprzyrodzone zdolności, a także pomógł w rozwoju umiejętności. To on pokazał jej kilka sztuczek dotyczących samoobrony, a także nakierował na możliwości elektrokinezy. Był wykształconym człowiekiem, który nim został kaleką, służył w wojsku. To właśnie on nadał jej przezwisko Railgun od amerykańskiego działa elektromagnetycznego. Dziewczyna, choć miała niewiele i żyła dzięki wspólnym działaniom ze swoimi wybawcami, potrafiła cieszyć się każdym, kolejnym dniem. Niestety jej szczęście nie trwało wiecznie, zniszczyła je chęć łatwego zarobku egoistycznych jednostek. Thomas, który był w posiadaniu zaoszczędzonych pieniędzy, został zaatakowany przez dwóch mężczyzn. Złodzieje nie tylko zabrali oszczędności, ale także śmiertelnie zranili bezdomnego. Pomimo usilnych starań mutantki, mężczyzna zmarł. Zdołał jej jednak przekazać swój najcenniejszy skarb - broszkę po swojej zmarłej żonie.
Dziewczynie ciężko było pogodzić się ze śmiercią tak wspaniałego człowieka. Przez pewien czas towarzyszyła Peterowi, jednak ich drogi się rozeszły. Mutantka potrzebowała większej ilości jedzenia, więc aby móc je sobie zapewnić, musiała posunąć się do kradzieży. Nie chciała jednak mieszać w to swego towarzysza. Mimo wszystko dość szybko dotknęło ją uczucie samotności. Chcąc wypełnić powstałą w sercu pustkę, użyła swych zdolności do ożywienia ładunku elektrycznego. Stworzyła niewielką, elektryczną kuleczkę z "uszkami". Wykorzystując możliwość zestalenia elektryczności, nadała jej miękką, elastyczną konsystencję. Sparky, bo tak go nazwała, pomimo tego, że wytwarzał światło i był ciepły, nie stanowił zagrożenia dla otoczenia. Każdy mógł go dotknąć bez ryzyka porażenia czy poparzenia. Małolata zyskała dzięki temu kumpla i zwierzątko, które nie musiało jeść. Złagodziło to uczucie osamotnienia u jasnowłosej oraz pozwoliło zachować jasność umysłu.
Potencjał Bojowy:
Siła: 2/4/7 [262kg] |
Osłabienie: 2/2/7 [64kg]
Szybkość: 4/5/10 [114km/h] |
Osłabienie: 2/2/10 [14km/h]
Zręczność: 5/6/6 |
Osłabienie: 3/3/6
Wytrzymałość: 5/7/8 |
Osłabienie: 3/3/8
Zdolności Bojowe: 2/5/6
Regeneracja: 5/7/8 |
Osłabienie: 1/1/8
Celność: 4/6/6
Inteligencja: 2/3/5
Wyposażenie:
Broń: Scyzoryk jednoostrzowy
Pancerz: -
Plecak/Ekwipunek Podręczny:✛ Nóż
✛ Srebrna broszka w kształcie róży
✛ Skradzione pieniądze [22$]
Przechowalnia: -
Lokum: Bezdomna
Środek Transportu: -
Pieniądze: Fatalnie z nimi, utrzymuje się z rażenia automatów
Moce:
- Odporność na ogień i elektryczność
Zarówno ataki elektryczne, jak i płomienie, nie są w stanie zranić mutantki. Dzięki temu jest odporna nie tylko na obrażenia zadawane przez swój żywioł, ale także wytwarzane przez elektryczność ciepło.
Zdolność pasywna
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Nadprzyrodzona sprawność fizyczna
Energia elektryczna, która przepływa przez ciało mutantki, stymuluje jej organizm, dając tym samym nadludzkie właściwości fizyczne oraz zdolność regeneracji.
Zdolność pasywna
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Elektrokineza
Pozwala na tworzenie, kształtowanie i manipulowanie elektrycznością. Umożliwia zatem kontrolę pól elektrycznych, wszystkich nośników ładunku, elektroniki, a także sił elektromagnetycznych. Aktualne sztuczki dziewczyny są na nieco wyższym poziomie, niż proste "strzelanie" wyładowaniami elektrycznymi, jednakże wciąż dalej jej do pełnej kontroli niż bliżej. Małolata potrafi:
- strzelać wiązkami elektrycznymi
- dawkować siłę rażenia mocy, a więc i działać jak paralizator
- tworzyć wyładowania na ciele
- wykorzystać elektrostatykę do chodzenia po ścianach
- wpływać na automaty, aby te wyrzucały pożądaną przez nią zawartość
- pokrywać elektrycznością przedmioty
- nadawać wyładowaniom kształt
- przedłużać zestalonym wyładowaniem elektrycznym długość ostrza noża
- tworzyć bomby ze skoncentrowanej w polu magnetycznym energii elektrycznej [wybuchają po 5s od rzutu, wybuch wciąż nie jest na tyle silny, by pozbawić kogoś kończyny]
- uwalniać elektromagnetyczną falę, która odpycha obiekty bądź przeciwników
- przyciągać siebie do obiektów lub obiekty do siebie za pomocą elektrycznych wiązek, wykorzystując w tym celu nie moc wyładowania, a właściwości elektromagnetyczne lub elektrostatyczne
Opanowanie Mocy: 3/5/5 | Zasięg Mocy: 2/3/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Zestalenie błyskawicy
Poprzez manipulację elektronami, potrafi zestalać elektryczność. Energia ta może mieć postać nieszkodliwej galaretki, jak i zabójczego ostrza. Aktualnie trwałość takiego tworu porównywalna jest z wytrzymałością noża kuchennego. Zestalona energia elektryczna nie może zostać uziemiona, gdyż przyjmuje formę ciała stałego, traci jednak wtedy na prędkości, w przypadku wystrzelenia jej z ciała.
Opanowanie Mocy: 3/5/5 | Zasięg Mocy: 2/2/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Niewidzialność elektrokinetyczna
Railgun może stać się niewidzialna, wraz z posiadanym przez siebie ekwipunkiem, jeżeli wejdzie w kontakt z elektrycznością. W tym celu potrafi wykorzystać elektrokinezę, generując wyładowania na powierzchni własnego ciała.
Opanowanie Mocy: 3/5/5 | Zasięg Mocy: 1/1/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Detekcja elektryczna
Umożliwia odbieranie bodźców elektrycznych z otoczenia, co wiąże się z lepszą orientacją w terenie, szczególnie w pozbawionych światła miejscach. Zdolność ma postać aktywną oraz pasywną. W przypadku właściwości pasywnej, wykrywane są pola elektryczne pochodzące od zewnętrznych źródeł, do których zaliczają się między innymi istoty żywe. Postać aktywna z kolei polega na wytworzeniu pola elektrycznego i wyłapywaniu w nim wszelkich zmian, powstałych na skutek oddziaływania z otoczeniem. To właśnie ta cecha umożliwia poznanie kształtu obiektu, jego wielkości, odległości, a także właściwości elektrycznych. Aktualnie mutantka potrafi korzystać jedynie z właściwości pasywnej.
Opanowanie Mocy: 2/5/5 | Zasięg Mocy: 2/3/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Elektryczne uzdrawianie
Dziewczyna może leczyć siebie lub innych za pomocą energii elektrycznej, poprzez stymulację cząsteczek. Zdolność nie skupia się jedynie na regeneracji uszkodzeń mechanicznych, gdyż dzięki impulsom elektrycznym, umożliwia także przywrócenie prawidłowej pracy serca. Ponadto energia elektryczna może zostać wykorzystana do dostarczenia energii i zmniejszenia zmęczenia, a także stymulacji cudzego organizmu. Aktualnie mutantka śmiało może leczyć drobne urazy, takie jak siniaki, skaleczenia czy lekkie oparzenia.
Opanowanie Mocy: 2/5/5 | Zasięg Mocy: 1/1/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Tworzenie istoty elementarnej
Pozwala tchnąć życie w twory elementarne. Choć animacje poruszają się na własną rękę, bez potrzeby ingerencji użytkownika, są one z nim silnie związane. Działają jedynie po stronie animatora broniąc go, walcząc za niego czy wykonując jego polecenia. Komunikacja pomiędzy użytkownikiem, a wykreowanym bytem, może zachodzić na dwa sposoby: werbalnie i za pomocą elektrokomunikacji. Aktualnie wielkość tworu nie przekracza 50x50cm.
Opanowanie Mocy: 2/5/5 | Zasięg Mocy: 2/2/5
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Absorpcja energii elektrycznej
Potrafi pochłonąć elektryczność z otoczenia, aby wzmocnić swoje własne umiejętności. Zdolność nie ogranicza się jedynie do urządzeń, pozwala bowiem na czerpanie energii elektrycznej z istot żywych, co stopniowo je osłabia. Przez słabe opanowanie mocy, nie jest w stanie poprawnie przechowywać energii i zostaje ona uwolniona przy pierwszym użyciu innej umiejętności.
Opanowanie Mocy: 2/5/5 | Zasięg Mocy: 3/3/5 [1m]
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Umiejętności:
✛ Potrafi świetnie pływać
✛ Zna się na pierwszej pomocy
✛ Posiada szczątkową wiedzę na temat survivalu
✛ Umie pisać w szesnastkowym systemie liczbowym
✛ Zna kilka sztuczek w zakresie samoobrony, choć nie jest tego wiele
Informacje Dodatkowe:
✛ Nie ma obywatelstwa w żadnym kraju
✛ Jej dane osobowe nie są prawdziwe
✛ Podświadomie pisze w szesnastkowym systemie liczbowym
✛ Lubi pikantne potrawy
✛ Nienawidzi tłustego jedzenia
✛ Ulubiony kolor mutantki to błękit
✛ Kocha zwierzęta
✛ Nie zdecydowała się, po której stronie barykady stanąć