| | Autor | Wiadomość |
---|
Gość Gość
| Temat: Serialowe pogaduchy Nie Maj 07, 2017 2:39 pm | |
| z tego względu, że jestem serialowym maniakiem i naprawdę zdziwi mnie jeżeli ktoś tutaj ogląda więcej seriali ode mnie, stwierdziłem, że fajnie sobie o tym pogadać. Każdy sobie może napisać co ogląda z odcinkowych rzeczy i nie robimy wyjątków, kreskówki czy anime i tak dalej, a potem można powymieniać się wrażeniami, polecić sobie jakieś inne fajne (tylko bez spojlerów!) Możemy zacząć od tego, kto co ogląda, a ja potem zrobię tutaj listę wszystkich i dopiszę nicki, żeby było fajnie i było wszystko wiadomo!! SPIS SERIALI (I INNYCH) ORAZ ICH OGLĄDAJĄCYCH NA FORUM Seriale aktorskie:THE FLASH ( Reaper, Mon-El, Scarlet Witch, Neena Thurman, Speed Demon) WESTWORLD ( Reaper, Scarlet Witch, Speed Demon) SUPERNATURAL ( Reaper, Mon-El, Scarlet Witch, Neena Thurman) ARROW ( Scarlet Witch, Mon-El, Speed Demon) GLEE ( Scarlet Witch) GRA O TRON ( Scarlet Witch, Neena Thurman) DC: LEGENDY JUTRA ( Scarlet Witch, Neena Thurman, Speed Demon) ONCE UPON A TIME ( Scarlet Witch, Speed Demon) DETEKTYW MONK ( Scarlet Witch, Speed Demon) DR. HOUSE ( Scarlet Witch, Neena Thurman, Mon-El, Speed Demon) LUCYFER ( Neena Thurman, Mon-El) THE ORIGINALS ( Neena Thurman, Mon-El) SHADOWHUNTERS ( Neena Thurman, Mon-El) THE WALKING DEAD ( Neena Thurman) PREACHER ( Neena Thurman) AMERICAN GODS ( Neena Thurman) GRIMM ( Neena Thurman, Mon-El) TEEN WOLF ( Neena Thurman, Mon-El) GOTHAM ( Neena Thurman, Mon-El, Speed Demon) THE VAMPIRE DIARIES ( Neena Thurman, Mon-El) LEGION ( Neena Thurman, Mon-El) CONSTANTINE ( Neena Thurman, Speed Demon) IRON FIST ( Neena Thurman) SUPERGIRL ( Speed Demon, Mon-El) MENTALISTA ( Speed Demon, Mon-El) AGENCI TARCZY ( Speed Demon, Mon-El) DAREDEVIL ( Speed Demon, Mon-El) TRZYNAŚCIE POWODÓW ( Speed Demon) Seriale animowane:FUTURAMA ( Kapitan Ameryka) WODOGRZMOTY MAŁE ( Kapitan Ameryka) AVENGERS: POTĘGA I MOC ( Kapitan Ameryka, Neena Thurman) AVENGERS: ZJEDNOCZENI ( Kapitan Ameryka, Mon-El, Neena Thurman) MEGA SPIDER-MAN ( Kapitan Ameryka, Neena Thurman) STEVEN UNIVERSE ( Kapitan Ameryka, Reaper) HULK I AGENCI M.I.A.Z.G.I. ( Kapitan Ameryka, Neena Thurman) MLP:FiM ( Kapitan Ameryka, Mon-El, Scarlet Witch) LIGA MŁODYCH ( Reaper, Mon-El, Scarlet Witch, Neena Thurman) VOLTRON: THE LEGENDARY DEFENDER ( Reaper) OBAN STAR RACERS ( Scarlet Witch, Neena Thurman) MŁODZI TYTANI ( Scarlet Witch, Mon-El) SPIDER-MAN UNLIMITED ( Neena Thurman) STRAŻNICY GALAKTYKI ( Neena Thurman) WOLVERINE AND THE X-MEN ( Neena Thurman) X-MEN: EWOLUCJA ( Neena Thurman) FANTASTYCZNA CZWÓRKA ( Neena Thurman) BATMAN: ODWAŻNI I BEZWGLĘDNI ( Neena Thurman, Mon-El) Anime:HETALIA ( Reaper, Scarlet Witch) ONE PIECE ( Scarlet Witch) ANSATSU KYOUSHITSU ( Scarlet Witch, Neena Thurman) LOVELY COMPLEX ( Scarlet Witch) CLANNAD ( Scarlet Witch) KANON ( Scarlet Witch) SAINT SEYIA: THE LOST CANVAS ( Scarlet Witch) DEATH NOTE ( Scarlet Witch, Neena Thurman) DRAGON BALL SUPER ( Logan, Neena Thurman) TOKYO GHOUL ( Neena Thurman) DEATH PARADE ( Neena Thurman) Kuroshitsuji( Neena Thurman) Kuroshitsuji: Book of Circus( Neena Thurman) Ao no Exorcist( Neena Thurman) Hunter x Hunter( Neena Thurman) Shingeki no Kyojin( Neena Thurman) Fairy Tail( Neena Thurman) Soul Eater( Neena Thurman) Naruto( Neena Thurman, Mon-El) Hellsing( Neena Thurman) Bleach( Neena Thurman) Senkaiden Hoshin Engi( Neena Thurman) Fullmetal Alchemist( Neena Thurman) Fullmetal Alchemist: Brotherhood( Neena Thurman) Boku no Hero Academia( Neena Thurman) Dragon Ball( Neena Thurman) Dragon Ball Z( Neena Thurman) Dragon Ball GT ( Neena Thurman) PS. Jakby jeszcze jakiś rodzaj trzeba byłoby dodać albo coś pomieszałem to proszę mówić.
Ostatnio zmieniony przez Mon-El dnia Czw Maj 11, 2017 5:34 pm, w całości zmieniany 7 razy |
| | | Kapitan Ameryka Matka kwoka
Liczba postów : 426 Join date : 11/12/2016
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 07, 2017 3:44 pm | |
| Więc taak:
Avengers: Potęga i moc Avengers: Zjednoczeni Mega Spider-Man Steven Universe Hulk i Agenci M.I.A.Z.G.I. Wodogrzmoty Małe MLP:FiM i ostatnio nadrabiam odcinki Futuramy |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 07, 2017 5:26 pm | |
| Steven Universe Liga Młodych Flash Voltron: The Legendary Defender (widziałam... odcinek, ale mam w planach!!) Westworld Supernatural (do... któregoś sezonu)
A co do anime: Hetalia |
| | | Scarlet Witch Baba Jaga
Liczba postów : 259 Join date : 11/12/2016 Skąd : Transia/Sokovia.
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 07, 2017 6:02 pm | |
| Trochę tego będzie- (i tak większość pominę, bo gdybym miała wymieniać wszystko, to by nie starczyło miejsca. Ograniczę się do tego, o czym z chęcią bym z innymi pogadała, o! Nie wszystko oglądnięte do końca, zaznaczam.)
Seriale aktorskie: Flash, Arrow, Supernatural, Glee, Gra o Tron, DC: Legendy Jutra, Once Upon a Time, Westworld, Detektyw Monk, Doctor House.
Seriale animowane: Liga Młodych, MLP:FiM, OBAN Star Racers, Młodzi Tytani.
Anime: Hetalia, One Piece, Ansatsu Kyoushitsu, Lovely Complex, Clannad, Kanon, Saint Seyia: The Lost Canvas, Death Note.
I tak zapomniałam o sporej części, jak znam życie :C |
| | | Logan
Liczba postów : 127 Join date : 19/03/2017
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 07, 2017 6:18 pm | |
| |
| | | Neena Thurman
Liczba postów : 162 Join date : 22/04/2017 Skąd : Baza Projektu Armageddon, bagna Evergaldes, Floryda, USA
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Pon Maj 08, 2017 9:10 am | |
| //Biorąc pod uwagę ogrom serii jakie zdążyłam obejrzeć w moim życiu, hm.// Wymienię tylko te, które nadal trwają lub niedawno się skończyły a także te do których mam ogromny sentyment i zawsze do nich wracam.
SERIALE AKTORSKIE: Lucyfer, Flash, Supernatural, The Oryginals, Shadowhunters, Legends of Tomorrow, The Walking Dead, Gra o tron, Preacher, American Gods, Grimm, Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak, Gotham, The Vampire Diaries, Legion, Constantine, Iron Fist, Dr. House
SERIALE ANIMOWANE: Spider-Man Unlimited, Mega Spider-Man, Hulk i agenci M.I.A.Z.G.I, Avengers: Zjednoczeni, Avengers: Potęga i moc, Strażnicy Galaktyki, Wolverine and the X-Men, X-Men: Ewolucja, Fantastyczna Czwórka, Young Justice, Batman: Odważni i bezwzględni.
ANIME: Tokyo Ghoul, Death Parade, Kuroshitsuji, Kuroshitsuji: Book of Circus, Ao no Exorcist, Hunter x Hunter, Shingeki no Kyojin, Fairy Tail, Soul Eater, Naruto, Hellsing, Bleach, Senkaiden Hoshin Engi, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Boku no Hero Academia, OBAN Star Racers, Death Note, Ansatsu Kyoushitsu, Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball SUPER. |
| | | Speed Demon Karta SD
Liczba postów : 87 Join date : 04/04/2017
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Czw Maj 11, 2017 5:22 pm | |
| Aktorskie: The Flash (regularnie) Westworld (Gdzieś na drugim odcinku, ale fajne i nieźle rozwala mózg) Arrow (Tylko dwie pierwsze serie, bo nawet niezła twarzyczka Olivera nie pomoże tego patosu znosić) DC: Legendy Jutra (ale jak to się skończyło?!) Supergirl ([Nie wiedząc czemu nie wymienioną przez Mon-Ela] regularnie) Once Upon a Time (Chyba do końca czwartego sezonu?) Detektyw Monk, Mentalista, Dr House (sporadycznie, jak się trafi w telewizji) Gotham (Jestem na trzeciej serii) Constantine (Ale jak to już nie będzie?!) Agenci Tarczy (Trochę pierwszego sezonu) Daredevil (Po trzech odcinkach mnie znudziło) Trzynaście Powodów (Zaczęłam, ale irytuje mnie ta cala Hannah)
Animacje: Vixen (Bardzo polecam. Odcinki są krótkie, ale dobre) Liga Sprawiedliwości, Liga Sprawiedliwości Bez Granic, Liga Sprawiedliwości Akcja Batman: Odważni i Bezwzględni Batman Beyond (u nas tłumaczony na Batman Przyszłości) Młodzi Tytani Liga Młodych (Young Justice) Oban Star Racers Avengers: Potęga i Moc Avengers Zjednoczeni X-Men Ewolucja Avatar: Legenda Aanga
Trochę oglądałam Mega Spider-Man czy Steven Universe oraz agenci M.I.A.Z.G.I.
Anime: Megaman nt warrior axess (Lol, to ma łatke anime, a nie bajki!) Yu-gi-oh! (też byście wrzucili do bajek??) Pokemon (Jestem z tak starego pokolenia, że oglądałam te pierwszą serie) Hetalia Death Note Kuroshitsuji (Dwie pierwsze serie) D.Gray-Man Full Metal Alchemist (Łącznie z Brotherhood) Aa! Megami-sama! (Ah! My godness!) Soul Eater Naruto (do pewnego momentu znoszenia tego tasiemca) Sailor Moon (Tego tasiemca pobieżnie pamiętam... Najnowszej serii nie widziałam) Korewa zombie desu ka (tylko pierwszy sezon) Gintama (Jezu, polecam to hardo. Tasiemiec i sama zgubiłam się gdzieś, ale... ryje mózg) Lucky Star (Co do ryjących mózg anime) Fate/Stay Night oraz Fate/Zero (Polecam oczywiście to drugie) I mam wrażenie, że było tego więcej, ale to daaawne czasy i słabo pamiętam dokładnie co wpało mi w ręce.. WELP
|
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Czw Maj 11, 2017 6:13 pm | |
| - Speed Demon napisał:
- Supergirl ([Nie wiedząc czemu nie wymienioną przez Mon-Ela] regularnie)
No, bo ja jeszcze nie wymieniałem swoich seriali XD Tylko się na razie dopisuje do tego, co ktoś wymieni. A oto żarcik sytuacyjny. *obejrzał dzisiaj 10 odcinków nowego serialu, kiedy ma 50 tys. innych do nadrobienia* |
| | | Winter Soldier Gwiazdor
Liczba postów : 116 Join date : 30/12/2016 Skąd : Brooklyn/Nowosybirsk
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Czw Maj 11, 2017 8:36 pm | |
| No więc tak. Aktorskie: Supernatural, TVD, Jessica Jones, Defenders (będę oglądać!), Agent Carter, Zabójcze Umysły, Legion (jeden odcinek, ale się liczy, tak), Sherlock BBC i chyba tyle.
Animowane: Mega Spider-Man, Avengers Assemble
I to tyle chyba. |
| | | Reaper Żona Admina & Ojciec-Szlaban
Liczba postów : 215 Join date : 10/12/2016
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Czw Maj 11, 2017 9:34 pm | |
| Jeszcze tak dorzucę. Widziałam całkiem sporo/całe: Avatar: Legenda Aanga, Wyspa Totalnej Porażki, Młodzi Tytani, Avengers: Potęga i Moc, Pingwiny z Madagaskaru (animowane) Czas honoru, Dr. House (aktorskie)
Boku no Pico (Anime) Widziałam trochę: Plan Totalnej Porażki itp., Niesamowity Spiderman, Avengers: Zjednoczeni, Samuraj Jack (animowane) Doctor Who, DC: Legendy Jutra, Trzynaście powodów, The Walking Dead, Daredevil, Once Upon a Time, Constantine (JEGO NAWET NIE ZACZĘŁAM, ale ogarniam) (aktorskie) OBAN Star Racers, Full Metal Alchemist (Anime)
Gdyby to kogoś interesowało to w planach mam: Skam; Kil-mi, hil-mi; Tajemnice Smallville; The Man in The High Castle; Pamiętniki Wampirów (może kiedyś); Suits; Orange Is The New Black; Belfer; Nocny recepcjonista; Preacher.
Nie umiem w serie ale się staram. |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Czw Maj 11, 2017 9:50 pm | |
| Teraz się zastanawiam czy wypisywanie tej listy na górze ma sens skoro każdy najlepiej sobie sam w poście może wypisać co oglądał, co ogląda tylko trochę, co zaczął a nudne, co ma zamiar i o co pyta np. o opinię..... *chciał jak zwykle wszystko ładnie i kolorowo*
Także rozpocznę dyskusję.
13 reasons why - słyszałem masę opinii na ten temat i jedne są takie, że "super ekstra pokazuje problem coś tam coś tam, bardzo wartościowe", drugie "no w sumie spoko, ale nudne", trzecie "wielkie depresyjne gówno". Także kto oglądał albo słyszał więcej opinii i chce się tym podzielić to zapraszam.
Constantine - opłaca mi się to wgl oglądać skoro mają nie robić czy coś? WARTE TO JEST MOJEGO ZŁAMANEGO SERCA?
DC: Legendy jutra - czy to jest na poziomie Flasha czy może bardziej w stronę Arrowa? XD
A tu niżej czym się teraz zajmuje ja i to tylko na tę chwilę no i nie ma seriali animowanych, bo jestem debilem i nie zapisałem, no poza tym zacząłem to zapisywać niedawno więc i tak zapomniałem sporo..... bezsensu
W TRAKCIE: Z archiwum X (7x11), The Originals (2x17), Elementary (5x17), Dexter (zostały 4 odcinki), Mr. Robot (zostały z dwa z 2 sezonu), Shadow Hunters (2x11), The Flash (2), Bates Motel (nie wiem gdzie, chyba po tym ja matka znalazła trupa w łóżku), Grimm (nie wiem gdzie), Arrow (nwm gdzie, ale coś tam oraz 5x17 i 5x18), Sherlock (ofkors 4 sezon), Gotham (2x06), Supernatural (12x18), Agenci TARCZY (nwm gdzie), Jessica Jones (1 sezon), Daredevil (2 sezon), Gdzie pachną stokrotki (nwm gdzie, ale coś chyba nie było 2 sezonu?), Teen Wolf (6x10), Supergirl (1x01, 2x01-2x19) Doctor Who (pierwszy odcinek z 12), White Collar (coś w 5 sezonie), Lucifer (2x14) Riverdale (1x07) Legion (1x04) Przygody Merlina (1x10) SKAM (4x02) From dusk till dawn (1x10) Jak poznałem waszą matkę (1 sezon) NCIS (gdzieś) Skins (chyba 4 sezon, tam gdzie Effy sb no)
RESZTA: PLL iZombie (kilka odcinków, średnie to takie)
DO OBEJRZENIA: Stranger Things Constantine Luke Cage Iron Fist Black Mirror Shamless The 100 Breaking Bad Ripper Street Detektyw Jekyll i Hyde Terapia Screem Queens The OA Suits Orange is the new black
SKOŃCZONE I ZAKOŃCZONE: Hemlock Grove In the Flash Perception TVD (bez końcówki 5, 7 i początku 8) |
| | | Reaper Żona Admina & Ojciec-Szlaban
Liczba postów : 215 Join date : 10/12/2016
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 14, 2017 1:24 am | |
| Jak dla mnie ma sens, bo jest to przynajmniej wszystko w jednym miejscu i nie trzeba scrollować w dół żeby zobaczyć, kto, co, jak, kiedy i dlaczego. :u 13 Reasons Why - jestem jakoś tak w niecałej połowie i powiem tak: przysłowiowej dupy to może nie urywa, ale jest ciekawe. Denerwuje mnie ta cała Hannah jako taka, ale w pewnym sensie można ją zrozumieć. Główny bohater jest pocieszną ciapą której ciężko nie lubić, no i ogólnie... sama ciekawość co jest na następnych kasetach jakoś tak niejako "zmusza" do oglądania. Więc jak masz trochę wolnego czasu, to możesz spróbować, bo w sumie czemu nie? :D Constantine - czuję się jak zdrajca wypowiadając się, bo ledwo zaczęłam oglądać, ale... wygląda dobrze. Jest chlanie, są demony, jest sarkastyczny John w płaszczu, który jest BLONDYNEM a nie filmową podróbką po farbowaniu, więc... polecam! Poza tym, ludzie robią taki szum wokół drugiego sezonu, że pewnie prędzej czy później w końcu go zrobią! W końcu wola fanów jakoś się liczy, a skoro dużo osób chce drugi sezon, to się im to opłaca dla samej kasy z oglądalności. Więc ja bym oglądała. W sumie, oglądam. Najwyżej będą dwa złamane serca. |
| | | Kapitan Ameryka Matka kwoka
Liczba postów : 426 Join date : 11/12/2016
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 14, 2017 9:42 am | |
| To ja z racji faktu, że sobie przypomniałam dorzucę jeszcze z aktorskich Zaklinaczkę Duchów. A z nowych - nowych serii które zaczęłam po futuramie jest Atak Tytanów, do którego zachęciły mnie filmiki pewnej youtuberki z wyjaśnieniami. I mnie wciągnęło, choć jestem dopiero na czwartym odcinku pierwszej serii. |
| | | Clea Female Hokus Pokus
Liczba postów : 114 Join date : 01/04/2017
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 14, 2017 12:37 pm | |
| Większość tych seriali oglądam od czasu do czasu niezbyt dbając o odcinki:
Aktorskie: Zaklinaczka Duchów Gotowe na wszystko Detektyw Monk
Kresówki: MLP: FM Avengers: Potęga i Moc
Anime: Hetalia Naruto (niewiele, ledwo kilka początkowych odcinków) Król Szamanów (bo to niby jest anime)
|
| | | Magneto Ojciec Roku
Liczba postów : 59 Join date : 01/04/2017
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy Nie Maj 14, 2017 7:37 pm | |
| Ok, kiedyś, w odległej przyszłości, wypiszę wszystkie seriale, które zabrały mi większość czasu na sen, ale na razie pochylę się jedynie nad dwoma.
- 13 Reasons Why - myślę, że warto obejrzeć, ale bardziej dla interakcji pomiędzy bohaterami, niż dla samej Hannah. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że serial ma dobry początek, potem poziom stopniowo się obniża, a finalnie znów odbija wyżej (tak od odcinka 10). Czy rzeczywiście seria trąci depresją? Dziewczę przez 13 kaset opowiada o ludziach, ich zachowaniach, słowach i gestach, które skłoniły ją do samobójstwa. Generalnie podejmowany temat ma za zadanie wzbudzić refleksję, a nie stanowić źródło wyśmienitej zabawy. Zalety: sympatyczny główny bohater, z którym kolejno odkrywamy ponurą historię Hannah; kilka obiecujących wątków, które zgrabnie pogrywają z widzem; barwne, niejednolite postacie i ich rozwój na tle rozgrywającej się tragedii. Niezły dobór ścieżki dźwiękowej. Wady: niekiedy odcinki niepotrzebnie zwalniają, a to bywa męczące; klarujący się z każdym kolejnym epizodem obraz Hannah (finalnie miałam ochotę walić głową w stół, bo to dziewczę z manierą melodramatu); dziwaczne zrywy rodzicielskiej miłości. Ciekawostka: serial został oparty na książce o tym samym tytule - i, z tego, co się zdążyłam zorientować, cała akcja (czyli odsłuchanie 13 kaset) zajmuje głównemu bohaterowi jedną noc.
Constantine - oglądaj, a potem cierp z całą rzeszą fanów, że kontynuacji nie będzie. D: Piekielnie dobra seria, choć mnie zdobyła głównie kreacja głównego bohatera i przemycone komiksowe smaczki. Takie SPN podawane przez niereformowalnego blondyna o ciętym języku i tendencją autodestrukcyjną. Seria Nieszczęśliwych Wypadków Johna, Który Chciał Mieć Tylko Święty Spokój W Życiu. A widzi rzeczy. Zalety: nietuzinkowy główny bohater; pastisz na okultyzm, fanatyzm, demonologię stosowaną; autentyczne relacje pomiędzy postaciami. Ogień. \o/ Wady: zakończenie (ale tutaj zdania są podzielone). Ciekawostka: ja też chcę drugi sezon. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Serialowe pogaduchy | |
| |
| | | |
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|