IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Statystyki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pani Kar
Pani Kar
Kapryśna Pani.rar

Liczba postów : 619
Join date : 10/12/2016
Skąd : Mroczny wymiar

Statystyki Empty
PisanieTemat: Statystyki   Statystyki EmptySro Sty 04, 2017 7:40 pm

Atrybuty fizyczne


Siła

Poziom 1
Przeciętny - poziom siły typowego człowieka, który jakoś niespecjalnie przykładał się do wysiłku fizycznego z sobie tylko znanych pobudek. Poziom siły jest tutaj klasyfikowany do poniżej 50 kg.

Poziom 2
Atleta - czyli ludzie, którzy mają większą potrzebę dbania o swoje zdrowie, bo grozi im nie tylko cholesterol, ale również zmutowany kolega z pracy. Ewentualnie jakiś koleś ze świecącą dzidą. Poziom standardowy dla wszelkiej maści agentów, wojskowych, a nawet policjantów. Poziom ten utrzymuje się od od 50 kg do 500 kg i to w ostrych porywach.

Poziom 3
Super-żołnierz - czyli poziom już-nie-do-końca-ludzki. Usprawnieni przez różnej maści serum, rasy czy magiczne przedmioty, to nie jest istotne. Poziom siły mierzy od ponad 500 kg do 5 ton.

Poziom 4
Nadczłowiek - zdecydowanie istoty z tej grupy nie posiadają już statusu człowieka, ale nie nadają się na inne. Dlatego opcja "nadczłowiek" pasuje im idealnie. Poziom siły wynosi od powyżej 5 do 15 ton.

Poziom 5
Człowiek Demolka - jest to strefa, w której wchodzimy w naprawdę duży przedział siłowy, zdecydowanie przerastający zwykłego mieszkańca Ziemi. Siła oscyluje od powyżej 15 ton do 50 ton.

Poziom 6
Bóg - siła istot pokroju Asgardczyków lub Olimpijczyków, potocznie nazwanych "bogami". Wynosi ona ponad 50 ton, a kończy się na 100 tonach.

Poziom 7
Nieskończony - siła, którą posiadają WYŁĄCZNIE postacie kanoniczne pokroju Hulka. Mierzy się ona od 100 ton wzwyż, jednakże dostęp do takowej siły postać ma w ważnym momencie fabularnym i za zgodą Głównego Mistrza Gry. Postacie muszą ustalić swoją siłę "na co dzień" i to nią będą się posługiwać w normalnych rozgrywkach.


UWAGA! JAKO ŻE ROZBIEŻNOŚĆ W POZIOMACH JEST CAŁKIEM SPORA, PROSIMY O ZAZNACZENIE SAMEMU MAKSYMALNEGO ZASIĘGU SIŁ SWOJEJ POSTACI!


Szybkość

Poziom 1
Ślamazara - prędkość poniżej 6 km/h.

Poziom 2
Przeciętniak -  przejmuje się, że 6 km/h równa się szybkiemu spacerowi przedstawiciela tejże grupy. Limitem jest 15 km/h.

Poziom 3
Olimpijczyk - czyli sportowcy i wszelkiej maści inni wyćwiczeni w bieganiu, ale jednak nie posiadający dodatkowego wspomagania (zazwyczaj). Największa prędkość osiągalna przez tę grupę to 45 km/h.

Poziom 4
Czterokołowe wozidło - poziom przekraczający możliwości normalnego człowieka, zaczynający się od 46 km/h, a kończący na prędkości 355 km/h, odpowiadającej bolidowi Formuły 1.

Poziom 5
Samolot - prędkość wahająca się między 356 km/h a 945 km/h.

Poziom 6
Prędkość dźwięku - od 946km/h do 1225 km/h

Poziom 7
Prędkość naddźwiękowa - Czyli prędkość od 1226 km/h do 28 476 km/h czyli I prędkości kosmicznej.

Prędkości NIEDOSTĘPNE dla postaci na początku gry. Dojście do takiej szybkości dozwolone jest tylko pod patronatem MG i za zgodą Głównego MG.

Poziom 8
Prędkość kosmiczna - Od 28 477 km/h do 1 188 000 km/h.

Poziom 9
Prędkość światła - Od 1 188 001 km/h do 1 079 252 848 km/h.

Poziom 10
Prędkość warp - powyżej prędkości światła w próżni. POZIOM NIEOSIĄGALNY NA FORUM.

UWAGA! JAKO ŻE ROZBIEŻNOŚĆ W POZIOMACH JEST CAŁKIEM SPORA, PROSIMY O ZAZNACZENIE SAMEMU MAKSYMALNEGO ZASIĘGU PRĘDKOŚCI SWOJEJ POSTACI!


Zręczność

Poziom 1
Nieskoordynowany - przerasta go nawet utrzymanie w rękach jakiegoś przedmiotu, potyka się o pierwszy napotkany próg i to on zawsze bada amortyzację swoimi pośladkami na śliskich powierzchniach. Charakteryzuje się kompletnym brakiem opanowania kończyn, co prowadzi do zaistnienia naprawdę różnych sytuacji.

Poziom 2
Niezgrabny - przemieszcza się normalnie i nie ma problemów z koordynacją ruchową. Jednak brakuje mu przysłowiowej zgrabności. Na tym poziomie skradanie się niczym kot zdecydowanie się nie powiedzie.

Poziom 3
Sprawny - człowiek o całkiem zwyczajnym poziomie rozwinięcia swojej koordynacji ruchowej. Nie potknie się o własne nogi, może nawet przy odrobinie szczęścia złapać coś przed upadkiem.

Poziom 4
Gibki - działa sprawniej niż normalny człowiek, a szpagat nie jest dla niego problemem. Poziom porównywalny do reprezentowanego przez ucznia szkoły baletowej.

Poziom 5
Akrobatyczny - żadna figura nam niestraszna. Wszelkiej maści cyrkowcy czy podwójni agenci wyćwiczeni przez lata nauki i prób, chcący osiągnąć doskonałość i dotrzeć do granic możliwości ludzkiego organizmu.

Poziom 6
Nadludzki - czyli wszyscy, których zręczność została podniesiona ponad poziom ludzi z najróżniejszych powodów.


Wytrzymałość

Poziom 1
Odpadam – poziom wytrzymałości przeznaczony dla wyjątkowo słabych osobników. Jesteś bardziej podatna na wszelkiego rodzaju choroby i obrażenia, a także prawdopodobnie cierpisz na AIDS, anemię albo hemofilię. Źle znosisz wszelkiego rodzaju trudności, jak wysiłek fizyczny, ból, brak snu czy nawet bardzo kiepskie warunku pogodowe. Po dziesięciu sekundach bez powietrza już się dusisz!

Poziom 2
Mogę się pobawić, tatusiu? – jeśli jesteś facetem, to prawdopodobnie będziesz umierał przez siedem dni podczas przeziębienia… Jest to poziom przeznaczony dla przeciętnego człowieka, który nie hartuje swojego ciała. Nie jesteś aż tak podatny na choroby, ale jak każdy możesz zarazić się byle grypą w pracy. Nie jesteś wytrzymalszy na ból niczym człowiek z żelaza, a powalić cię pewnie można i jednym dobrym ciosem bardziej barczystego przeciwnika. Możesz wstrzymać oddech na ledwo minutę.

Poziom 3
Nie zrań mnie – jesteś zahartowany i gotowy na wszystko. Niestraszne ci ani upały po 30 stopni Celsjusza, ani ujemne temperatury podczas wspinaczki na K-2. Twoje przeciwciała mogą podnosić sztangi, więc żadne słabsze choroby nie są dla nich zagrożeniem, a na ciosy i sam ból jesteś odporniejszy w znacznym stopniu. Co prawda jesteś nadal kruchą istotą i nie masz w sobie nic nadzwyczajnego, ale twoja kondycja jest świetna. Dodatkowo możesz wstrzymać oddech na 3 minuty!

Poziom 4
Zaczynajmy – wykraczasz już poza ludzkie normy wytrzymałości. Może nie jest to ekstremalnie wysoki poziom, ale twój organizm w ostateczności zwalcza choroby i znosi dobrze wszelkie anomalie pogodowe, a twoja kondycja jest zdumiewająca. Uodporniłeś się na ból, ale nie jesteś niezniszczalny. Kule, ogień, ostrza… wszystko to może cię zranić. Zyskałeś jednak wytrzymalsze ciało gotowe znosić uderzenia rzędu nawet kilkuset kilogramów, więc mały kaliber broni typu COP .357 albo upadek z trzeciego piętra na beton ci nie straszne. Możesz wstrzymać oddech na prawie 7 minut!

Poziom 5
Urodziłem się gotowy – twoja powłoka jest wytrzymalsza na różnego rodzaju obrażenia do nawet dwóch ton. Dzięki temu nie straszny ci żaden mały kaliber broni, ani ten średni z dalszej odległości. Możesz też wyskoczyć z piątego piętra na twarde podłoże i skończyć nieco poobijany, ale cały i gotowy do dalszej akcji. Niestraszna też ci żadna broń biała, a ogień mający 800 stopni Celsjusza ci nie przeszkadza, co najwyżej utrudnia ci możliwość wstrzymania oddechu na jedynie 8 minut. Jeśli jest to twoja naturalna wytrzymałość, a nie pancerza, możesz także poszczycić się wybitnie dobrą kondycją i odpornością na znane ludzkości choroby mające normalnie możliwości wyleczenia chemicznie.

Poziom 6
Dawać ich – nie jest cię w stanie zranić ani mały, ani nawet średni kaliber broni palnej. Nawet z odległości centymetra! Nie mówiąc już o byle broni białej. Jesteś twardy i nieugięty… No, może ewentualnie pocisk z moździerza by cię ruszył, ale na pewno nie byłoby to coś, co by cię całkowicie powstrzymało. Zwyczajny ogień mający po 1000 stopni Celsjusza ci niestraszny, a we wszelkie inne anomalie pogodowe idziesz bez cienia zawahania. Zagrożeniem nie jest dla ciebie nawet promieniowanie radioaktywne, a do wszelkich innych skrajnie nieprzyjaznych środowisk szybko się przyzwyczajasz. Wyjątkiem są miejsca o skrajnych ciśnieniach.  

Poziom 7
Jestem reinkarnacją Śmierci – na pewno nie jesteś już człowiekiem, a żywym czołgiem. Możesz znosić wszelkiego rodzaju uderzenia tysiąckrotnie przekraczające normy zwykłego człowieka. Nie odczuwasz zmęczenia, głodu i pragnienia przez kilka dni, a ciągle jesteś gotowy do walki. Jesteś całkowicie odporny na choroby wirusowe i bakteryjne, ale nie na trucizny, które dostały się do twojego organizmu. Możesz z nimi walczyć, ale nie pokonasz ich samodzielnie. Twoje problemy zaczynają się też, gdybyś miał wsadzić nogę do lawy. Twoją słabością są temperatury powyżej 1500 stopni i zero absolutne.

Poziom 8

Uber – uderzenia, które zmiotłyby z powierzchni ziemi nawet karaluchy, na tobie nie robią większego wrażenia. Pociski z moździerza wydłubujesz z zębów, a te z CKMu nawet cię nie łaskoczą. Jesteś gotowy do walki cały czas, a trudne warunki możesz znosić latami. Ogień, lód, huragany, a nawet powodzie są dla ciebie niczym. Tak naprawdę wszelkie choroby uciekają przed tobą w popłochu, a Śmierć boi się upomnieć, bo w sumie zmarłeś w zeszły czwartek. Poziom tylko czasowy!


UWAGA! JEŚLI MOWA O POSTACIACH MAJĄCYCH DWA RÓŻNE POZIOMY WYTRZYMAŁOŚCI (NP. POSTAĆ POSIADA ZBROJĘ, KTÓRA PODNOSI JEJ ATRYBUTY), NALEŻY PODAĆ POZIOM WYTRZYMAŁOŚCI DLA OBU.


Zdolności bojowe

Poziom 1
Prosty człowiek - typowy obywatel, który doświadczenie w walce zbierał zazwyczaj z filmów, czasami pamięta okres szkolnych ustawek i wzajemnego tłuczenia się za najróżniejsze obrazy.

Poziom 2
Podstawa Samoobrony - czyli ludzie, którzy uczęszczają z najróżniejszą częstotliwością na zajęcia samoobrony. Wiele zdziałać nie zdziała, ale z byle łotrzykiem sobie poradzi (zazwyczaj).

Poziom 3
Stałe Treningi - osobnik regularnie oddaje się ćwiczeniom w wybranej dyscyplinie. Wie jak bić, ale brak mu doświadczenia w starciu z prawdziwym przeciwnikiem.

Poziom 4
Wojownik uliczny - osoba, która miała już "przyjemność" zapoznać się bliżej z różnej maści "podstawowymi" przeciwnikami, jak niedzielni gangsterzy, dresy czy inne tego typu uliczne osobowości.

Poziom 5
Doświadczony Wojownik - postać miała kontakt nie tylko ze zwykłymi ludźmi, ale również z ponadprzeciętnie uzdolnionymi. I potrafi sobie z nimi poradzić w inny sposób, niż dokonując taktycznego odwrotu.

Poziom 6
Mistrz Sztuk Walki - postać posiada czarny pas w kopaniu tyłków może pochwalić się nie tylko doświadczeniem na placu boju, ale również doskonałą znajomością co najmniej jednego stylu walki. Ktoś na tym poziomie osiągnął mistrzostwo w starciu z wrogiem na bliską odległość, jest niezwykle świadomy swojego ciała i potrafi wykorzystywać słabe punkty przeciwnika. W pojedynku stanowi nie lada wyzwanie.


Regeneracja

Poziom 1
Normalna - rana: 7-10 dni, złamanie: 6-8 tygodni leczenia, brak odtwarzania utraconych narządów.

Poziom 2
Podniesiona -  rana: 6 dni, złamanie: 5 tygodni, brak odtwarzania utraconych narządów.

Poziom 3
Nadludzka I - rana: 5 dni, złamanie: 4 tygodnie, brak odtwarzania utraconych narządów.

Poziom 4
Nadludzka II - rana: 3 dni, złamanie: 2 tygodnie, brak odtwarzania utraconych narządów.

Poziom 5
Nadludzka III - rana: 2 dni, złamanie: 1 tydzień, możliwość odtworzenia niektórych utraconych narządów w czasie mniej więcej 16 tygodni.

Poziom 6
Nadludzka IV - rana: 1 dzień, złamanie: kilka dni, możliwość odtworzenia niektórych narządów w czasie ośmiu tygodni.

Poziom 7
Natychmiastowa - rana zasklepia się w kilka minut, złamanie potrzebuje kilku godzin, kończyny odtwarzane w czasie kilku dni, chyba że odcięta część została przytwierdzona do ciała, dzięki czemu mogła znów przyrosnąć.

Poziom 8
Deadpool - rana kilka sekund, złamanie kilka minut, kończyny odrastają w kilka godzin, chyba że odcięta część zostanie przytwierdzona do ciała, dzięki czemu może przyrosnąć.
Poziom niedostępny, jeśli chce się mieć przy tym inne moce.



Celność

Poziom 1
Stevie Wonder - niestety to, co łączy cię z tym artystą, to nie twoje uzdolnienia muzyczne czy nawet czarny kolor skóry. Zwyczajnie jesteś ślepy! Nie trafiłbyś łopatą tyłka Kim Kardashian nawet, jakby był tuż przed twoją twarzą. Na pewno masz inne zalety, ale celność do nich nie należy, bo ta nie liczy sobie więcej niż 10% szans na trafienie.

Poziom 2
Pan Przeciętny - co prawda brakuje ci jeszcze trochę do perfekcyjnych rzutów, ale prawdopodobieństwo trafienia jest… Jest. Najistotniejszą rzeczą jest to, że masz jakiekolwiek szanse strzelić i nawet, jeśli szczęście początkującego może dać ci celny strzał od świąt, to przeważnie do egzystencji wystarcza ci od 10-35%. No chyba, że jesteś pijany…

Poziom 3
War-Machine - trochę treningu czyni cuda i twoja celność jest lepsza od przeciętnego zjadacza chleba. Wkładasz dużo pracy w ćwiczenia i masz naturalny talent, co owocuje dobrymi wynikami. Wiesz, że jeszcze sporo przed tobą, ale obecnie radzisz sobie w sposób, który przeciętne osoby mogłyby podziwiać. Masz do 55% szans na trafienie.

Poziom 4
Daredevil - choćbyś strzelał na ślepo, to i tak świetnie korzystasz z pozostałych atutów, jak zmysły, doświadczenie czy znajomość zasad fizyki, aby skierować atak wprost na przeciwnika. Jednak jesteś tylko człowiekiem i popełniasz błędy, a twoja celność oscyluje w granicach 55-75%.

Poziom 5
Domino - szczęście czy lata praktyki, to nie ma większego znaczenia, kiedy liczą się efekty. A twoje są zachwycające! Niestety los bywa kapryśny i choć trudno znaleźć kogoś równego tobie, to twoja celność waha się między 75 a 99%.

Poziom 6
Hawkeye - o twojej celności krążą legendy! Podobno nigdy nie spudłowałeś, a przynajmniej nie ma na to żadnego świadka. Dla pewności jednak nikt nie zakłada się z tobą o piwo przy partyjce rzutek. Wyuczona czy wrodzona, twoja zdolność osiąga nawet 100%.

PAMIĘTAJMY, IŻ NA CELNOŚĆ WPŁYWAJĄ RÓŻNE CZYNNIKI! OSOBA Z NAJWYŻSZYM POZIOMEM TEŻ MOŻE NIE TRAFIĆ!



Atrybuty mentalne


Inteligencja

Poziom 1
Powoli łapiący/upośledzony - osoba na tym poziomie ma problemy z najprostszymi czynnościami i zdarza się, że wymaga specjalistycznej pomocy.

Poziom 2
Przeciętny - czyli typowy człowiek. Poziom ludzi z wykształceniem średnim.

Poziom 3
Zdolny - osobnik szybko przyswaja wiedzę i łatwo dochodzi do konkretnych wniosków. Nie jest jakoś specjalnie uzdolniony, ale nadrabia innymi umiejętnościami.

Poziom 4
Geniusz - osoba bez problemu przyswaja wiedzę z różnych dziedzin, które nie muszą być ze sobą powiązane. Nauka przychodzi jej z łatwością.

Poziom 5
Super Geniusz - osobnik od najmłodszych lat wykazuje się ponad przeciętną inteligencję. Jest wyjątkowo bystry, szybko wyciąga wnioski oraz bez większego wysiłku radzi sobie z trudnymi logicznymi problemami. Rozumienie zagadnień z różnych dziedzin nie sprawia mu żadnego problemu.Na start rangę tę mogą mieć tylko kanony LUB postacie OC, które nie posiadają żadnych/innych mocy.


Opanowanie mocy
- wymagających udziału umysłu, takich jak zmiana kształtu, zaklęcia, kontrolowanie pogody itd.

Poziom 0
Brak - nie posiadanie mocy.

Poziom 1
Odkrywca - postać dopiero co odkryła albo nawet będzie odkrywać swoją moc na fabule. Z trudnością posługuje się podstawą swoich mocy.

Poziom 2
Amator - moc opanowana jest w niewielkim stopniu. Nauka podstaw, brak wiedzy o swoim potencjale. Używanie podstaw swoich mocy nie wymaga hospitalizacji.

Poziom 3
Uczeń - całkowicie opanowana podstawa, próby poważniejszych przedsięwzięć przy użyciu swojej mocy.

Poziom 4
Mistrz - postać ma opanowane podstawy do perfekcji, a poważne użycia mocy nie kończą się u niej hospitalizacją.

Poziom 5
Arcymistrz - podstawy przychodzą postaci z łatwością, tak samo jak poważne przedsięwzięcia. Ma odkryty limit swoich możliwości zazwyczajPROSIMY O NIEROBIENIE NA START POSTACI TEGO POZIOMU!


Zasięg mocy
(Prosimy o dokładne zaznaczenie zasięgu mocy postaci liczbowo od poziomu 3 wzwyż.)
Każda moc/urządzenie działa na zasadzie: im bliżej znajdujesz się korzystającego, tym mocniej odczujesz działanie jego mocy.

Poziom 0
Żadna - brak zdolności/urządzenia wydzielającego energię.

Poziom 1
Kontakt cielesny - moc jest możliwa do przekazywania przez zetknięcie się z daną osobą/przedmiotem.

Poziom 2
W zasięgu wzroku - moc oddziałuje na całej arenie, którą postać dokładnie widzi.

Poziom 3
Bliskie starcie - odległość do 1 km.

Poziom 4
Zobaczymy się pod Maratonem -  odległość od 2 km do 45 km.

Poziom  5
Ze stolicy do dawnej stolicy - 46 km do 250 km.

Poziom 6
Przez Atlantyk! - emituje moc od 251 km do 6000 km.

Poziom 7
Na koniec świata i jeszcze dalej! - 6001 km do 40 075 km.


Dla postaci kanonicznych (w skrajnych przypadkach dopuszczone zostaną również postacie OC). Moc odblokowywana WYŁĄCZNIE za zgodą MG.

Poziom 8
Cały glob - mocą jest w stanie objąć całą planetę z różnymi skutkami.

Poziom 9
Całe uniwersum - przekształcenie całego dostępnego świata pod swoją modłę.

Powrót do góry Go down
https://avengers-assemble.forumpolish.com
 
Statystyki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Formalności postaciowe :: Zbiór Kart Postaci-
Skocz do: