Metryka: Imię/Imiona i Nazwisko: Nathan Felix Nertend, aktualnie używa nazwiska Renko.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: No, tak z tysiąc lat będzie. Urodzony w roku 1005
Pochodzenie: Dawna kraina, obecnie jest tam Anglia.
Status: Antybohater
Wzrost:1.85
Waga: 64 KG
Pseudonim/Tajna Tożsamość: Brak
Przynależność: Bohater.
Słabości: -Po zablokowaniu zdolności magicznych, staje się zwykłym człowiekiem. Ze skrzydłami, potrafiącym walczyć mieczami i strzelać, ale nadal zwykłym.
-Otrzymuje większe obrażenia od magii demonicznej.
-Bardzo ciężko opancerzeni przeciwnicy (Typu np: Iron Man) mogą spowodować problem dla jego mieczy.
Fizjonomia: Srebrne włosy, gładko ogolony, oczy koloru brązowego. Możesz go bardzo często zauważyć w czarnym płaszczu, pod którym skrywa brązową kamizelkę i białą koszulę. Nie zapominajmy też o czerwonym, wiszącym luźno krawacie. Wygodne, dżinsowe spodnie, spięte paskiem ze skóry. Oraz buty, mocarne trapery, koloru niebieskiego. Wzmacniane stalą. W zasadzie, powiedziałbyś, że to jakiś pierwszy lepszy urzędnik, tylko zapomniał teczki. Ot, świeży absolwent jakiejś szkoły prawniczej. Gdyby tylko nie te dwa miecze na plecach, i te skrzydła... Chociaż te ostatnie może spokojnie schować pod ubraniem.
Cechy Charakteru: Nathan to osobnik, który jest wiecznie opanowany. Nie wyprowadzisz go z równowagi, chyba, że wiesz, jak możesz zacząć z niego kpić. Wtedy, gdy się wkurzy, to porządnie. On praktycznie wyeliminował uczucia ze swego życia, zachowując tylko resztki, by go nie rozpoznano. Poza nienawiścią, której ogień płonie ciągle w jego sercu. Gniew, jest tym co go prowadzi, poprzedzony chłodną kalkulacją. Wydaje się podążać sobie tylko wiadomą ścieżką, pogłębiając swoją wiedzę. Jest nieprzewidywalny, bo też ciężko przewidzieć, jak się zachowa. Ponad tysiąc lat doświadczenia daje mu pewne skutki. Nigdy nie zależało mu na sławie, zawsze wolał rozwiązywać problemy w cieniu.
Akta Biograficzne:Nathan Felix Nertend. Następca rodu Nertend, w wieku 20 lat ujawnił swoje niespotykane moce. Wyrosły mu skrzydła- i to nie był zbyt wesoły okres. Ogromne bóle męczyły go dłuższy okres czasu, prawie tydzień. W końcu ustały,a on sam okazał się mieć skrzydła. O dziwo, nie były one białe, anielskie. Były czarne, niczym skrzydła kruka. Stąd, zabrany został do tajemnego stowarzyszenia magów, którzy mieli to wykorzystać. Chłopak ujawnił niespotykany potencjał magiczny, stąd rozpoczęto jego szkolenie. Wyszkolono go w magii, nauczono wytwarzać runy, warzyć eliksiry (acz to ostatnie przyszło trudno) Poznał tam jedną postać, która skradła jego serce- Larę Morrigan.
I tu, kończy się ta wesoła część, a zaczyna ta, która ukształtowała Nathana. Albowiem cała organizacja, została w pewnym momencie wymordowana. Przez jednego czarnoksiężnika, nad wyraz potężnego. Wszyscy przyjaciele Natha zostali wymordowani boleśnie, nawet Lara. Na łożu śmierci go tylko poprosiła, by nie zapomniał o niej.
Nie zapomniał.
Zaczął poszukiwać odpowiedzi, szkolić się na własną rękę. Trenując ciężko, wyćwiczył w sobie zdolność walki dwoma mieczami naraz. Przez wieki poszukiwał śladów czarnoksiężnika, by w końcu go dopaść. Umierał długo, i w męczarniach.
Gdy tego w końcu dokonał, poczuł, że brakuje mu celu w życiu. Żył tylko nienawiścią, chęcią zemsty. Odrzucił wszelkie uczucia, zostawił je poza sobą. Poza nienawiścią, którą skrył a chłodną logiką. Zmienił także nazwisko- będąc znany pod nazwiskiem "Renko", porzucił przeszłość.
Podczas podróży, napadli go zbójcy. A był to okres, gdy panoszyło się toto w wielu miejscach. I właśnie wtedy, gdy go zaatakowali, Nathan uświadomił sobie cel w życiu.
Bo nawet bez tego czarnoksiężnika, nadal byli ludzie słabi i bezbronni. Ludzie, którzy nie mogli się sami obronić. A zło, było zawsze. I wszędzie.
I w ten oto sposób, narodził się Nathan Renko, który podróżując już wiele wieków po świecie, wykorzystuje najnowszą technologię, magię, i jego dwa niezawodne miecze.
Wszystko w imię sprawiedliwości.
Potencjał Bojowy:
Siła: 2/3/7 (Przy użyciu runy wzmocnienia, jest w stanie unieść 4 tony, normalny udźwig (i pozwalający na lot) to 400 kg)
Szybkość: 3(Na ziemi)/5(podczas lotu)/10 (30 KM/H podczas biegu, z runą wzmocnienia 40 KM/H. W trakcie lotu jest w stanie osiągnąć 800 KM/H, runa wzmocnienia 900km/h)
Zręczność: 5/6/6 (Maksymalny poziom dostępny na wzmocnieniu.)
Wytrzymałość: 4/4/8 5/5/8 (kamizelka)
Zdolności Bojowe: 4/5/5
Regeneracja: 1/1/8 Aczkolwiek, wykorzystywana jest tutaj magia, którą zaleczyć można wszystkie rany. Odrosną dzięki niej także kończyny, aczkolwiek regeneracja ich jest niezwykle męcząca i pochłania ogromne ilości energii. Eliksiry zaś leczą tylko lżejsze rany.
Celność: 4/5/6
Inteligencja: 3/4/5
Opanowanie Mocy: 4/5/5
Projekcja Energii: 3/4/4
Punkty Reputacji i Sława: -3, anonimowy
Wyposażenie:
Broń:-Dwa miecze pokryte runami, noszone na plecach. Co dają runy? Że miecze są niezwykle ostre, oraz zadają większe obrażenia osobom osłabionym na magię.
-Dwa pistolety typu Glock 21C.
-Amunicja do powyższego.
Pancerz:-Kamizelka. Od strony wewnętrznej jest na niej runa ochronna, która sprawia, że ten ciuch jest kuloodporny.
Plecak/Ekwipunek Podręczny:-Portfel
-Klucze
-Telefon.
-Notatnik z zaklęciami. Tymi bojowymi i z gatunku "medycyna polowa"
-Medalion, z runą pozwalającą na ucieczkę do apartamentu.
-Dwa eliksiry średniego leczenia (natychmiastowe odzyskanie sił i zasklepienie się lżejszych ran, wstrzymanie krwawienia poważniejszych)
Przechowalnia:-Dużo większa ilość ksiąg z zaklęciami, masa traktatów, artefaktów... Takie
lepsze Sanctum Santorum.
-Zestaw narzędzi, pozwalający wytwarzać oraz nanosić runy.
-Składniki do przyrządzania eliksirów, oraz sprzęt by to robić.
Lokum:-Apartament w Nowym Jorku.
Środek Transportu (jeśli dotyczy):-Skrzydła, aczkolwiek czasem też motor, gdy nie chce wzbudzać za dużej uwagi.
Pieniądze:Trochę na ulicznych łotrach się dorobił, to sprawdzone źróło utrzymania. Wszystko jednak zwykle spoczywa bezpiecznie w apartamencie.
Tak z 10 tysiaków będzie.
Moce:
-Skrzydła-Wynikające z genu X
-Spowolnione procesy starzenia. Niezwykle mocno spowolnione.-Patrz wyżej.
-Zdolności magiczne. Bardzo wysokie, trenowane od wieków
Magia, którą Nathan włada:
-Żywioły: Ta magia jest bardzo powiązana z Nathanem, dlatego nie kosztuje go zbyt wiele sił. Trochę cięższe jest wykorzystywanie pochodnych żywiołów (np: elektryczność, dym). Jak opierają się żywioły? Ogień jest w całości ofensywny, jak i jego pochodne. Woda jest zaś nastawiona na równowagę, dlatego lód jest defensywny, ale już np sama woda- ofensywna. Powietrze jest związane z mobilnością, choć posiada możliwość używania błyskawic (UWAGA, wezwanie pioruna z nieba wymaga użycia runy wzmocnienia. Z ręki już nie, aczkolwiek nie ma aż takiego zasięgu). A ziemia? Maksymalna ochrona.
-Światłości i mroku: Magia światła opiera się tylko na rozświetlaniu światłem pomieszczeń, zaś mroku- na przygasaniu źródeł światła. Takiego słońca nie zgasi, a im potężniejsze źródło, tym ciężej tego dokonać.
-Duplikacja: Niezwykle trudne zaklęcie, tworzące klona Nathana. Wymaga jednak ogromnej ilości sił, a sam klon jest w utrzymaniu jedynie na 24 godziny
-Regeneracja: Nathan ma w pamięci zaklęcia regenerujące i zasklepiające rany, jednak wymagają one sporego wysiłku. Zaklęcia na np: odrastanie kończyn wymagają już dostępu do jego księgi, bądź notatnika, i muszą być rzucane w pełni sił.
-Przesyłanie magii do run: W zasadzie, energia magiczna to wytrzymałość. Im więcej energii tam prześle, tym potężniejsza jest runa.
Umiejętności:
-Jazda motorem
-Walka dwoma mieczami
-Gotowanie w stylu ASAP
-Strzelanie z dwóch pistoletów równocześnie
-Strategia oraz taktyka- acz nie na dużą skalę. Mówimy to tylko w odniesieniu do Nathana, nie do dowodzenia armią.
-Szybka podmianka broni
-Przyrządzanie eliksirów: Nie uważał na lekcjach, ale potrafi uwarzyć jakiś eliksir- jeśli ma przepis, to da radę z każdym. Z pamięci tylko te leczące.
Znane eliksiry, i trudność w ich wyrabianiu (skala od 1-10):
-Małe leczenie: Zasklepia rany, wstrzymuje krwawienie. Trudność 1, składniki dostaniesz w każdym sklepie.
-Średnie leczenie: Zasklepia rany, wstrzymuje krwawienie, usuwa lżejsze trucizny. Trudność 3, tu trzeba już iść do chemicznego/ zdobyć substancję.
-Duże leczenie: Zasklepia rany, usuwa trucizny, wstrzymuje krwotoki. Trudność 5, przygotowanie tego trwa, i składniki są trudne do zdobycia
-Siły: Daje siłę równą Hulkowi, ale wyrobienie tego eliksiru jest równe 10. Składniki wymagałyby udania się do krainy lodowych olbrzymów, a samo przygotowanie trwa 10 dni. I musi być to w lipcu. Lepiej nie korzystać, z resztą, Nathan nigdy nie był na tyle dobry w tej sztuce. Efekt utrzymuje się na około 1h po wypiciu całej butelki.
-Szybkości: Patrz wyżej, z tym, że tutaj wymagana jest wyprawa do wymiaru ognistego. Nadaje szybkość równą Quicksilverowi, Speedowi i tak dalej. 10
-Energi: Energetyk, który jednak regeneruje w pełni energię- a nie tylko oszukuje organizm. 7
-Wzmocnienia koncentracji: Wzmacnia koncentrację poprzez oczyszczenie umysłu. 6
-Snu: Wyjaśniać nie trzeba. 2
-Wyrabianie run, oraz wiedza o ich zastosowaniu. Bardzo rozległa wiedza, jednak odmiana magii runicznej używanej przez Nathana wygląda tak, że nanosi runę (bardzo czasochłonne, runa musi być naniesiona dokładnie, co do centymetra, stąd należy używać odpowiednich narzędzi, a samo wytworzenie runy trwa około jednego dnia. Nieprawidłowe naniesienie symbolu skutkuje gwałtownym uwolnieniem energii magicznej), a następnie przesyła w nią swoją energię, napełniając ją. Może potem jej użyć do rzucenia zaklęć innych rodzajów, zastawienia pułapki, bądź wsparcia samego siebie (Wyjątek: Runy teleportacyjne napełniają się same, ale po kilku użyciach znikają- im więcej osób przenoszą, tym szybciej się niszczą.)
Znane Nathanaowi runy:
AKTYWNE:
-Wzmocnienie: Wzmacnia ona wszystkie atrybuty
-Teleportacyjna: Po powiązaniu z miejscem (poprzez naniesienie jej tam, bądź zostawienie przedmiotu z nią), pozwala temu, kto ją stworzył, na powrót do tego miejsca.
-Ognia: Po aktywacji, uwalnia magię ognia. Zależnie od ukierunkowanie, może albo wybuchać, albo wytwarzać masę dymu, albo gwałtownie podnosić temperaturę.
-Wody: Może albo obniżać temperaturę, albo gwałtownie zalewać jakieś miejsce, albo wytwarzać ścianę lodu.
-Powietrza: Aktywowana, zacznie tworzyć ogromne wiatry. Może także być używana do jako takiej lewitacji jednokierunkowej- aczkolwiek musi zostać bardzo mocno napełniona energią.
-Ziemi: Aktywacja sprawia, że dany teren albo porosną rośliny, albo powstanie ściana ziemi. Ewentualnie usuwa pewną ilość ziemi z obszaru.
-Regeneracji: Aktywowana, zasklepia rany i wstrzymuje krwotok. Pozbywa się także trucizn z ciała.
PASYWNE (wymagają uzupełniania magii co pewien czas):
-Ostrości: Naniesiona na jakiś przedmiot, stanie się on o 50% ostrzejszy,
-Wytrzymałości: Naniesiona, sprawi, że przedmiot stanie się nie do zniszczenia- dopóki nie skończy się w niej energia.
-Twardości: W przeciwieństwie do runy wyżej, ta runa sprawia, że przedmiot jest o 50% twardszy. Innymi słowy, przyrównam to do murku kamiennego. Runa wytrzymałości sprawi, że pociski nie wywołają wrażenia na nim. Runa twardości zaś sprawi, że będzie ciężej odstrzelić kawałki.
-Grawitacji: Może wzmocnić, lub osłabić grawitację w pewnym obszarze.
Informacje Dodatkowe:
-Nie zaleca się w jakikolwiek sposób obrażać Lary. Grozi wybuchem