IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Cassidy [budowa]

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Fay


Liczba postów : 3
Join date : 19/06/2018

PisanieTemat: Cassidy [budowa]    Nie Lip 22, 2018 8:09 pm



Metryka:

Imię/Imiona i Nazwisko:
Cassidy Portait

Płeć: kobieta

Wiek i Data Narodzin:
05.08.2000r, 13 lat

Pochodzenie:
Nowy York, USA

Rasa:
Pół - duch

Profesja:
Bohaterka i uczennica

Wzrost:
160 cm

Waga:
W ludzkiej postaci 49 kg, w postaci ducha 5 kg.

Pseudonim/Tajna Tożsamość:
Ghost Girl

Jawność Tożsamości:
Tajna

Przynależność:
Bohaterowie

Słabości:
- Jest jeszcze dzieckiem, dlatego nie posiada zbyt dużego doświadczenia w walce i w ogóle w życiu.
- Mimo posiadania mocy duchów, nadal jest śmiertelna. Może zginąć jak każdy normalny człowiek.
- Boi się pająków.
- Może co prawda uczynić się niematerialną, lecz ten stan nie jest trwały. Po pewnym czasie zanika, przez co dziewczyna może być raniona dosłownie każdą bronią. Jest podatna na każdy atak.
- Nie jest odporna na kontrolę umysłu i wszelkie formy manipulacji.
- Bywa naiwna, jak to dziecko.
- Dopiero się uczy kontrolować swoje nowe moce. Bywa, że używa ich mimowolnie, przez co staje się nagle niewidzialna lub przypadkowo przenika przez obiekty. Jedynymi mocami opanowanymi jest hydrokineza i termokineza.
- Ze względu na swoją odmienność i wydarzenie z przeszłości, miewa stany depresyjne.
- Kocha lody i seriale animowane.
- Sekty. Zarówno się ich boi jak i nienawidzi.
- Jest strasznie ciekawska, co może ją kiedyś zgubić.

Fizjonomia:
Cassidy nigdy nie wyróżniała się niczym od innych dzieci. Nie jest ani za niska, ani za wysoka, choć niektórzy twierdzą, że jest trochę za chuda. Głównie opiekunka w domu dziecka. Mimo to, dziewczynka nie jest chuchrem i ma wytrzymałe, wygimnastykowane ciało o jasnej skórze z widniejącymi w niektórych miejscach bliznami po walkach, które stara się kryć pod ubraniem, by nie zwracać na siebie niczyjej uwagi. Ma blond włosy, które czasami ozdabia farbując pojedyncze pasma na różne kolory. Są lekko pofalowane. Jej oczy są szare, zwykle zamyślone lub ciekawsko spoglądające na świat. Nos ma drobny, prosty, usta wąskie, lekko zaróżowione. Jej styl ubioru charakteryzuje się głównie wygodą i ciemną kolorystyką. Cassidy nie goni za modą. Ważne jest dla niej, by ubrania nie przeszkadzały w różnych działaniach.

Natomiast w postaci ducha, wygląd dziewczynki różni się tym, że jej włosy stają się białe jak śnieg, skóra jest bledsza, a oczy błyszczą elektryczną zielenią. Całą postać otacza jakaś dziwna, delikatna, świetlista powiatu, a sama dziewczynka jest półprzezroczysta jak zwykły duch.

Cechy Charakteru:
Wychowana w sierocińcu, Cassidy od zawsze była otoczona wianuszkiem przybranego rodzeństwa. Nauczyła się dzięki temu gry zespołowej i dzielenia się wszystkim z innymi. Dzięki temu nie stała się egoistyczną pannicą i zawsze stara się być otwarta na innych. Nigdy nie ocenia nikogo po pozorach. Najpierw próbuje dowiedzieć się wszystkiego o danej osobie, by lepiej wyrobić sobie o niej opinię. I właśnie tutaj wyłania się jej ciekawość świata. Czasami wręcz przesadzona, przez co może wydawać się niekiedy wręcz bezczelna i wszędobylska. Lecz nic już na to nie poradzi. nie cierpi gdy ktoś ma przed nią tajemnice. Ponadto jest uparta jak osioł. Jeśli ktoś nie da jej twardych argumentów, to w życiu jej do niczego nie przekona. Będzie się dalej upierać przy swoim. Lecz nadrabia to lojalnością. Jeśli komuś zaufa, będzie się go trzymać i osoba ta będzie mogła liczyć na nią w każdej sytuacji. Właśnie... W każdej... Trzeba powiedzieć, że Cassidy czasami jest zbyt pewna siebie. Lubi brać się za zadania nawet ponad swoje siły i nie przejmuje się za bardzo porażkami. Co prawda potrafi wyciągnąć z każdej lekcję, lecz nie zniechęcają ją one do dalszych starań. Czasami dziewczyna nawet zabiera się za zadania, które należą do innych. tak samo było w sierocińcu, jak na czas choroby jednej z opiekunek, Cass przejęła "dowodzenie" w grupie sierot, zajmując się nimi tak jak by to robiła opiekunka. No cóż... Choć niektórzy jej to wytykają, to jednak nastolatka potrafi sobie zjednywać ludzi. A co sie tyczy problemów psychicznych, po diametralnej zmianie jej życia, jaka zaszła po przemianie w pół ducha, dziewczynka często ma krótkie epizody depresyjne. Niektórzy by to nazwali "post mortem blues". Po prostu jest tak, że nie potrafi za bardzo zaakceptować tego, że jest w połowie martwa, że jest odmieńcem.

Akta Biograficzne:
Cassidy nie wie, kim byli jej biologiczni rodzice. Odkąd sięga pamięcią, mieszkała w Nowojorskim sierocińcu razem z grupą innych dzieci w różnym wieku. Co jakiś czas ktoś do nich dołączał lub odchodził do rodziny adopcyjnej. I jakoś tak lata mijały... Cassidy najmocniej zaprzyjaźniła się z trójką dzieci w podobnym wieku. Nawet obiecali sobie, że nikomu nie pozwolą ich rozdzielić. Nie dadzą się nikomu zaadoptować. Byli jak czterej muszkieterowie, wszyscy za jednego, jeden za wszystkich. cała sytuacja skomplikowała się trochę, gdy okazało się, że cała czwórka posiada w sobie gen X. jakim cudem miała miejsce taka sytuacja, do dzisiaj nikt nie wie. Ale Cassidy odkryła, że potrafi kontrolować wodę i zmieniać jej temperaturę. Najbardziej upodobała sobie tworzenie lodowych pocisków. I tak właśnie powstała drużyna Beta. Dzieciaki marzyły, że będą superbohaterami i będą ratować ludzi przed złem. Ale marzenia, marzeniami...

... Początkowo nic wielkiego się nie działo. Dzieciaki trenowały swoje moce, w tajemnicy przed innymi i snuły wielkie plany z nimi związane. O wszystkim wiedzieli tylko opiekunowie i dyrektorka sierocińca. I niby spokój miał trwać jeszcze długo, lecz pewnego dnia, gdy nastolatkowie wracali razem ze szkoły, dostrzegli na swojej drodze podejrzanego mężczyznę. Niby niczym się nie wyróżniał, zwykły facet z torbą, lecz z tej torby coś kapało. Była to jakaś czerwona substancja. Dzieciaki od razu stwierdziły, że trzeba to sprawdzić i zaczęły szpiegować nieznajomego. Dotarły za nim aż opuszczonego domu na obrzeżach miasta. Na początku nikt nie chciał tam za nim wchodzić. Później, z domu wyszły trzy zakapturzone postacie. Mówiły coś do siebie szeptem. Słońce natomiast chyliło się ku zachodowi, więc jeden z nastolatków zaproponował, by wracali już do sierocińca, inaczej opiekunka wlepi im karę. Reszta go jednak nie posłuchała i dalej obserwowała nieznajomych. I nagle coś się stało. Cała czwórka z niewyjaśnionych przyczyn nagle straciła przytomność. Wszystko stało się czarne przed ich oczami. A gdy Cassidy się obudziła, nie była już w lesie. Była przykuta do stołu w jakimś miejscu przypominającym piwnicę. Wokół paliły się świece. nagle podszedł do niej jakiś zakapturzony mężczyzna. Gdy zdjął kaptur dziewczynka zauważyła, że był to ten sam, którego szpiegowała razem z przyjaciółmi. Lecz ich nigdzie nie widziała. Później wszystko działo się już szybko. Nieznajomy, razem z dwiema innymi osobami, rozpoczął jakiś dziwny rytuał. Dwa razy przeciął Cass żyły na nadgarstkach, a krew wlał do pucharu. Niedługo potem dziewczynka straciła przytomność przez utratę krwi, a gdy się znów się obudziła, dalej leżała na stole, lecz była już wolna. Przed stołem dalej stał wcześniej wspomniany mężczyzna. I gdy Cass usiadła na stole, zaczął jej wydawać polecenia. Dziewczyna w żaden sposób nie potrafiła się oprzeć jego rozkazom. Była jak zahipnotyzowana. Mężczyzna kazał jej opętać jakiegoś biznesmena. Lecz zanim dziewczyna zdążyła cokolwiek zrobić, do pomieszczenia wdarła się jakaś dziwnie ubrana osoba i wdała się w walkę z "panem" nastolatki, którą ostatecznie wygrała, uwalniając Cass spod wpływu mężczyzny. Dopiero wtedy dziewczyna dowiedziała się, co się stało. Ona i jej przyjaciele mieli zostać zmienieni w rytuale w sługi jakiejś sekty, która chciała się wzbogacić przejmując kontrolę nad miliarderami. Niestety, bohater nie zdążył na czas i rytuał się dopełnił. Cassidy już nie była zwykłym człowiekiem. Stała się istotą, którą można by określić mianem nieumarłej lub ściślej, pół-ducha. na koniec bohater obiecał dziewczynce pomóc jej w tej trudnej dla niej sytuacji i w odnalezieniu jej przyjaciół. Lecz gdy już ich znaleźli...

... Wszyscy byli martwi. Jedynie Cassidy zdołała przetrwać rytuał. Wszystko to spowodowało, że dziewczynka zamknęła się w sobie na wiele miesięcy. Będąc adoptowana przez bohatera, nie potrafiła nawet okazać mu wdzięczności za pomoc. Dopiero, gdy pierwsza faza załamania minęła, dziewczyna zaczęła znów jako tako funkcjonować. Spróbowała powoli wrócić do społeczeństwa i postarać się normalnie egzystować. Lecz nie zapomniała i nigdy nie zapomni o tym, co się stało. Poprzysięgła sobie, że będzie walczyć z tymi, którzy kierują się złem. Nawet jeśli miałaby przez to dołączyć do swoich przyjaciół w zaświatach.


Potencjał Bojowy:


Siła: 1/1/7- ludzka postać (24 kg) 3/4/7- postać ducha (13 ton)
Szybkość: 2/2/10- ludzka postać (do 14 km/h) 4/5/10- postać ducha (do 900 km/h)
Zręczność: 3/4/6
Wytrzymałość: 1/2/5- ludzka postać 4/4/5- postać ducha
Zdolności Bojowe: 1/1/5
Regeneracja: 1/1/8- ludzka postać 3/3/8- postać ducha
Celność: 3/3/6
Inteligencja: 3/3/5

Wyposażenie:

Broń:
Brak

Pancerz:
Brak

Plecak/Ekwipunek Podręczny:
- Szary plecak szkolny w niebieskie gwiazdy
- Szkolne książki i przybory
- Ulubiona manga
- Picie i jedzenie

Przechowalnia:
Jej pokój i szafka w szkole.

Lokum:
Dom Luminosa

Środek Transportu:
Rower

Pieniądze:
Kieszonkowe



Moce:

Hydrokineza- zwykła kontrola wody. Oczywiście do jej użycia potrzebna jest jakakolwiek ciecz, w której skład wchodzi woda. Bez tego nic nie jest w stanie zdziałać.
Opanowanie Mocy: 2/3/5
Zasięg Mocy: 3/3/9

Termokineza- kontroluje za jej pomocą temperaturę wody. Może ją zamrażać i podgrzewać. Jednak tak jak z hydrokinezą, bez wody nic nie zrobi.
Opanowanie Mocy: 2/3/5
Zasięg Mocy: 3/3/9

Przemiana- z ludzkiej postaci w postać ducha i na odwrót.
Opanowanie Mocy: 3/4/5
Zasięg Mocy: 0/0/9

Latanie- zwykłe latanie, tak jak robią to duchy w bajkach i strasznych historiach.
Opanowanie Mocy: 3/3/5
Zasięg Mocy: 4/4/9

Niewidzialność- potrafi stać się niewidzialna dla ludzkich oczu. Nadal jednak może być wykryta przez różny specjalny sprzęt. Poza tym jeszcze tego za bardzo nie kontroluje, więc znika i pojawia się w bardzo dziwnych momentach.
Opanowanie Mocy: 2/2/5
Zasięg Mocy: 0/0/9

Przenikanie- może przenikać przez obiekty i sprawić, by one przenikały przez nią. Tak jak z niewidzialnością, tej mocy też za bardzo nie kontroluje, więc potrafi niekontrolowanie przez coś przeniknąć, na przykład przez łóżko podczas snu. Jeśli nie aktywuje tej mocy, można ją normalnie dotknąć i zranić.
Opanowanie Mocy: 2/2/5
Zasięg Mocy: 1/1/9

Opętanie- wprawdzie tuż po rytuale dostała rozkaz opętać jakiegoś faceta, lecz tak naprawdę tej mocy jeszcze nie odkryła i nie umie jej kontrolować. Lecz jedno jest pewne, gdy już się tego nauczy, będzie mogła przejąć kontrolę nad pojedynczą osobą i zmusić ją do zrobienia jakiś rzeczy. Moc ma jednak pewne ograniczenia. Nie może opętać osoby z barierą mentalną, a osoba wyjątkowo silna psychicznie może próbować się bronić.
Opanowanie Mocy: 0/0/5 < jeśli postać posiada
Zasięg Mocy: 0/0/9 < jeśli moc jest w stanie oddziaływać na otoczenie

Umiejętności:



Informacje Dodatkowe:


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Cassidy [budowa]
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Formalności postaciowe :: Zbiór Kart Postaci-
Skocz do: