IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Trochę o Symbiontach

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Pani Kar
Główny Mistrz Gry

Liczba postów : 259
Join date : 10/12/2016
Skąd : Mroczny wymiar

PisanieTemat: Trochę o Symbiontach   Nie Gru 18, 2016 7:55 pm



O Kolektywie słów kilka:

Klyntar – Rasa amorficznych istot zamieszkujących jedną z planet w galaktyce Andromedy. Stworzenia te wbrew powszechnemu przekonaniu charakteryzuje niezwykle pokojowe nastawienie. Niestety przebywając w swojej naturalnej formie posiadają niezwykle ograniczone możliwości i nie są w stanie nawet komunikować się z przedstawicielami innych Gatunków. Aby mogły w pełni wykorzystać swój potencjał zmuszone są do związania się inną istotą, która będzie pełniła formę ich nosiciela prowadząc w ten sposób do Symbiozy. Połączenie takie niesie oczywiście obopólne korzyści – Żywiciel zwany też Hostem odczuwa znaczny wzrost jego naturalnych zdolności, które zostają uwydatnione przez Klyntara, zaś ten drugi korzystając z ciała swojego nosiciela może porozumiewać się oraz prowadzić krucjatę przeciwko złu i ogólnie pojmowanej niesprawiedliwości, bowiem trzeba Wam wiedzieć, że nadrzędnym celem rasy Symbiontów jest utworzenie kosmicznego, pokojowego społeczeństwa, zaś przedstawiciele tej rasy uważają się za swoistych „Obrońców Pokoju”.
Niestety związek taki jest niezwykle ryzykowny. Jeśli osoba, która wejdzie w relację z kosmicznym  pasożytem nie jest doskonałą mieszanką wzorowych cech zarówno fizycznych jak i (A może przede wszystkim) moralnych doprowadzi w szybkim tempie do swoistej degeneracji i demoralizacji Klyntara. Symbiont taki zaczyna przejawiać zaskakujące skłonności do agresji i szerzenia przemocy. Ponadto wzmacnia wszelkie negatywne emocje swojego żywiciela, uzależnia go od siebie, a w skrajnych przypadkach może dążyć do całkowitego przejęcia nad nim kontroli. Stan taki nazywamy „Niedoskonałą Symbiozą”, która sprawia, że istota będącą połączeniem obu składowych bytów zamienia się niekiedy w krwiożerczą, nieobliczalną bestią. Warto również napomknąć, że Klyntar może zostać „uzdrowiony”, jednak by było to możliwe, konieczny jest jego powrót na macierzystą planetę i ponowne połączenie z Kolektywem.


Symbioza Doskonała i Niedoskonała:

Symbioza doskonała jest to stan połączenia przedstawiciela rasy Klyntar z nosicielem o perfekcyjnej równowadze moralnej, biologicznej, fizycznej i chemicznej. Związek taki jak już wspomniano niesie ze sobą obopólne korzyści. Żaden z organizmów składowych nie dąży do przejęcia kontroli nad drugim, a ich relacja opiera się na idealnej współpracy dzięki czemu możliwe jest wykorzystanie całkowitego potencjału Symbiozy. Ponadto Symbiont pozostający w takiej relacji jest zdolny do czasowego opuszczenia swojego żywiciela i samodzielnego funkcjonowania w humanoidalnej formie (Na potrzeby forum czas ten wynosi jedną godzinę czasu fabularnego). Doskonałą Symbiozę osiągnął jedynie Eugene „Flash” Thompson (Agen Venom) i żadna inna postać nie ma możliwości powtórzenia tego wyczynu w naszych realiach.

Symbioza Niedoskonała to toksyczna relacja pomiędzy zdemoralizowanym, uszkodzonym Klyntarem, a jego nosicielem. Jej cechą charakterystyczną jest ciągła walka o dominację i próba przejęcia kontroli nad drugim organizmem oraz napomknięte wyżej skłonności do agresji, szerzenia przemocy i niezwykłej brutalności połączone z zanikiem ogólnie pojmowanej moralności. Nosiciel pozostający zbyt długo w związku ze swoim Symbiontem szybko zaczyna uzależniać się od jego bliskości zaś nieprzerwane połączenie trwające dłużej niż 48 godzin prowadzi do takiego właśnie nałogu. Ten typ Symbiozy jest dostępny dla każdego nosiciela symbionta na naszym forum. Jego najbardziej znanymi przykładami będą Venom i Carnage.



Ogólne Cechy Symbiontów:

Cechy fizyczne rasy Klyntar można zdefiniować na wiele sposób, jednak żaden z nich nie będzie szczególnie piękny ani też dostatecznie obrazowy. W swojej naturalnej formie stanowią amorficzną, gęstą masę (Często porównywaną konsystencją do rozgrzanej smoły – Występują we wszystkich kolorach), zdolną do niemal nieograniczonych zmian swojego kształtu i formy, jednak nie posiadają zdolności utrwalenia żadnej z nich. Nawet poza stanem Symbiozy są w stanie przejawiać zdolności bojowe. Każdego z nich cechuje niezwykła wrażliwość na wysokie temperatury oraz głośne dźwięki – Te dwa czynniki są w stanie nie tylko poważnie osłabić Klyntara, ale przy odpowiednim natężeniu również go uśmiercić. Pomijając te dwa czynniki, rasa ta jest niezwykle odporna. Jako dowód wspomnę, że jej przedstawiciele mogą przeżyć w przestrzeni kosmicznej bez jakiejkolwiek formy ochrony przed szkodliwym wpływem tego niewątpliwie nieprzyjaznego dla jakiegokolwiek życia środowiska. Każdy Symbiont teoretycznie może wydać na świat jednego potomka, jednak ta zasada była naginana w różnych sytuacjach.


Umiejętności oraz cechy charakterystyczne:

Cechy fizyczne rasy Klyntar można zdefiniować na wiele sposób, jednak żaden z nich nie będzie szczególnie piękny ani też dostatecznie obrazowy. W swojej naturalnej formie stanowią amorficzną, gęstą masę (Często porównywaną konsystencją do rozgrzanej smoły – Występują w kolorach Czerwonym i Czarnym lub ich mieszance), zdolną do niemal nieograniczonych zmian swojego kształtu i formy, jednak nie posiadają zdolności utrwalenia żadnej z nich tak samo, jak nie są zdolne do komunikowania się z przedstawicielami innych gatunków. Pomijając możliwość łączenia się z innymi istotami żywymi nie przejawiają żadnych zdolności bojowych i nie stanowią większego zagrożenia jeśli nie doprowadzą do Symbiozy. Każdego z nich cechuje niezwykła wrażliwość na wysokie temperatury oraz głośne dźwięki – Te dwa czynniki są w stanie nie tylko poważnie osłabić Klyntara, ale przy odpowiednim natężeniu również go uśmiercić. Pomijając te dwa czynniki, rasa ta jest niezwykle odporna. Jako dowód wspomnę, że jej przedstawiciele mogą przeżyć w przestrzeni kosmicznej bez jakiejkolwiek formy ochrony przed szkodliwym wpływem tego niewątpliwie nieprzyjaznego dla jakiegokolwiek życia środowiska. Każdy Symbiont wydaje na światy tylko jednego potomka.

Bycie nosicielem Klyntara, nawet w przypadku Niedoskonałej Symbiozy niesie wiele pozornych korzyści dla jego żywiciela. Poniżej przedstawione zostały umiejętności jakie zyskuje człowiek (Lub niekoniecznie) stając się żywicielem jednego z kosmicznych pasożytów:

• Zwiększona Siła Fizyczna – Bazowy udźwig nosiciela zostaje podniesiony o 10 ton
• Zwiększona Odporność – Sztuczna skóra jaką stanowi powłoka Symbiontu jest niezwykle odporna i może zatrzymać większość ataków wyprowadzonych konwencjonalną, słabszą bronią taką jak pistolety czy noże. Nie oprze się jednak potężniejszym kalibrom oraz ciosom wymierzonym z nienaturalnie wielką siłą.
• Zdolność przywierania i wspinania się po każdej powierzchni – Podobnie jak Spider-Man czy też Venom, Symbiont może wspinać się po ścianach oraz pełzać po sufitach. Jedynie nieliczne, niezwykle śliskie powierzchnie, lub takie pokryte specjalnymi poślizgowymi substancjami mogą stanowić dla niego przeszkodę
• Zdolność maskowania – Symbiont może przybrać formę dowolnego ubrania, a jego wygląd jest uzależniony wolna nosiciela
• Ograniczona zdolność tworzenia broni – Możliwość wytwarzania naturalnych pazurów o długości nie przekraczającej piętnastu centymetrów oraz długich ostrych kłów. Są to jedyne możliwe zmiany  formy pośledniejszych Symbiontów i nie obejmują one zdolności produkcji pajęczyny czy macek.
• Podtrzymywanie życia – Możliwość wprowadzenia swojego żywiciela w swoisty stan hibernacji w warunkach skrajnie nieprzyjaznych lub po odniesieniu poważnych ran. Osoba pozostająca w takim stanie nie jest zdolna do samodzielnego funkcjonowania – Po prostu żyje.
• Zasoby energii – Możliwość funkcjonowania bez snu nawet do 48 godzin.

Słabości:

• Podatność na ataki termiczne (Wysokie temperatury) oraz dźwiękowe. Mogą doprowadzić do obezwładnienia nosiciela i utraty przytomności, zadać mu ogromny ból fizyczny oraz psychiczny, niesamowicie osłabić go oraz w odpowiednim natężeniu uśmiercić Symbiont.

Powyższe zasady nie są ogólnymi wytycznymi, ale ścisłymi zasadami obowiązującymi każdego gracza chcącego grać postacią tego typu. Mimo iż niektóre zdolności zostały zmodyfikowane, w pewnym stopniu zmienione lub pominięte nie podlegają negocjacjom – Zostało to przeprowadzone w celu możliwego zrównoważenia Symbiontów i balansu w grze.


Symbionty Kanoniczne:

Poniżej wymienione Symbionty cechują ponadprzeciętne zdolności odróżniające je od pozostałych przedstawicieli tego gatunku. Są one zapewne w większym lub mniejszym stopniu znane czytelnikom komiksów, a rządzące nimi zasady wyglądają następująco:

Venom – Czarny Symbiont, którego nosicielami byli między innymi Spider-Man, Eddie Brock,, Mac Gargan, Angelo Fortunato czy Flash Thompson. Prawdopodobnie najbardziej znany i rozpoznawany spośród wszystkich przedstawicieli tego gatunku. Jego cechą charakterystyczną są duże, białe oczy, ostre kły oraz duży symbol przedstawiającym białego pająka znajdujący się na klatce piersiowej oraz plecach nosiciela. Jego zdolności w większości aspektów pokrywają się z tymi, które zostały wypisane powyżej, jednak są poszerzone o kilka dodatkowych możliwości. Siła, którą zapewnia Venom  wzrasta o 22 tony zamiast zwyczajowych dziesięciu. Jest on również zdolny do produkowania naturalnej, biologicznej pajęczyny o znacznej wytrzymałości, dzięki której może przemieszać się pomiędzy budynkami oraz pętać przeciwników. Ponadto zdolny jest do blokowania pajęczego zmysłu Spider-Mana, a jako najstarszy znany Klyntar charakteryuje się też największą wytrzymałością i odpornością zarówno na ataki termiczne jak i dźwiękowe. Warto wspomnieć, że nie jest na nie całkowicie niewrażliwy – Po prostu wytrzymuje o wiele większe ich natężenie niż jego współbracia.

Mania: Tak naprawdę nie jest to osobny byt w pełnym tego słowa znaczeniu, a jedynie dziwna forma podziału czarnego symbiontu Venoma. Jedyną znaną jego nosicielką była Andrea Benton działająca na terenie Filadelfii. Jej zdolności nie różnią się wiele od pośledniejszych, zwyczajnych symbiontów, jednak są poszerzone o możliwość wytwarzania naturalnej pajęczyny – Jest to cecha odziedziczona właśnie po Venomie. Unosi 15 ton.

Hybrid: Nienaturalny byt będący połączeniem Symbiontów: Scream, Lasher, Phage, Agony oraz Riot. (Były to pasożyty sztucznie wydobyte przez wojsko z uwięzionego Venoma. Pozyskano je w celu stworzenia kolejnych Super Żołnierzy, a na potrzeby mechaniki ich cechy indywidualne nie różnią się od „zwykłych” Klyntar'ów). Jego nosicielami byli choćby Scott Washington oraz przez krótką chwilę Deadpool. Jego zdolności pokrywają się z listą wymienioną w punkcie „Umiejętności oraz cechy charakterystyczne”, jednak poziom zapewnianej przez niego siły to 20 ton. Ponadto jest on zdolny do wytwarzania macek o długości do kilkunastu metrów mogących służyć do przemieszczania się, ataku lub obrony.

Carnage: Prawdopodobnie najbardziej niebezpieczny i nieobliczalny ze znanych Symbiontów. Do jego Hostów należeli między innymi Cletus Kasady oraz Ben Reilly. Jego ciało ma barwę krwistej czerwieni z licznymi, nieregularnymi czarnymi akcentami. W przypadku tego pasożyta lista bazowych zdolności poszerzona jest o siłę na poziomie 25 Ton, zdolność blokowania Pajęczego Zmysłu, możliwość wytwarzania macek o długości do kilkunastu metrów, przekształcania swoich dłoni w wszelkiej maści bronie białe (Takie jak ostrza czy topory) oraz odrywanie niewielkich fragmentów swojej biomasy i możliwość wystrzeliwania ich pod postacią ostrych ostrzy wielkości kciuka (Nie pozostając w kontakcie z Symbiontem szybko rozpadają się w proch).


Toxin: Czerwono – Czarny Sybmiont będący potomkiem Carnage'a. Jego najbardziej znanymi nosicielami byli Patrick Mulligan oraz Eddie Brock. Jest to prawdopodobnie najsilniejszy ze znanych przedstawicieli tej rasy i jak mówi plotka – Tysięczny w linii. Połączenie z nim zapewnia udźwig zwiększony o 40 ton zamiast standardowych 10, pozwala na wytwarzanie biologicznej pajęczyny oraz macek. Podobnie jak Venom, blokuje Pajęczy Zmysł Spider-Mana, a ponadto posiada zdolność wyczuwania i tropienia swoich współbraci.

TEKST NIE ZOSTAŁ NAPISANY PRZEZ ADMINISTRATORA, JEDNAKŻE ADMINISTRATOR OTRZYMAŁ ZGODĘ NA UMIESZCZENIE GO NA FORUM.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://avengers-assemble.forumpolish.com
 
Trochę o Symbiontach
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Organizacja :: PDU - Poradniki Dla Użytkowników :: Zasady Uniwersum-
Skocz do: