IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Sometimes life isn't about need. It's about want.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Iris West


Liczba postów : 1
Join date : 03/11/2017

PisanieTemat: Sometimes life isn't about need. It's about want.   Nie Lis 26, 2017 7:05 pm

Iris Ann West




Płeć: Kobieta

Wiek: 24 lata

Pochodzenie: Nowy Jork

Rasa: Mutant

Profesja: Dziennikarz śledczy


Wzrost: 168 cm

Waga: 55 kg


Pseudonim/Tajna tożsamość: Brak

Jawność tożsamości: Jawna

Przynależność: Cywile


Słabości


Rodzina – jak chyba większość ludzi, Iris najbardziej zależy na jej bliskich i jest gotowa wiele dla nich poświęcić. Jak na razie dwie najważniejsze w jej życiu osoby to Joe West i Barry Allen.
Nieodporna na ludzkie urazy – można ją zranić jak normalnego człowieka – ostrym przedmiotem, pociskiem, uderzeniem, trucizną czy czymkolwiek innym.
Strach przed nieświadomym użyciem mocy – po tym, jak ugrzęzła w czasie, Iris obawia się, że taka sytuacja może się powtórzyć, a strach ten ogranicza podświadomie jej moce. Wizja spędzenia samotnej wieczności w unieruchomionym wszechświecie jest naprawdę niczym zachęcającym.
Speedsterzy – zatrzymywanie zwykłych ludzi nie stanowi dla niej zwykle problemu i z łatwością unieruchamia ich całkowicie. Jednak im szybciej ktoś się porusza, tym więcej wysiłku i skupienia musi włożyć w wyhamowanie całkowicie jego ruchu. Sprowadzenie speedstera do ludzkiej szybkości jest dla niej wykonalne i stosunkowo niewymagające, jednak nie próbowała na razie całkowicie żadnego sparaliżować i nie wie, czy byłaby w stanie.
Zatrzymywanie czasu ogólnego – ta moc sprawia więcej kłopotu niż pożytku. Przez krótki okres, kiedy czas pozostaje zamrożony, Iris nie jest w stanie uciec daleko, a po jego puszczeniu jest mocno osłabiona i niemal niezdolna do stawiania dalszego oporu potencjalnym przeciwnikom. O wiele bardziej opłacalne jest w sytuacjach zgrożenia oszczędzanie energii przez skupione na danym punkcie zatrzymanie czasu.
Sytuacje stresowe – Iris nie opanowała na razie mocy w tym stopniu, aby swobodnie z nich korzystać. Każde użycie wymaga skupienia, a trudno o to, kiedy myśli szaleją i z wysiłkiem je koncentruje na konkretnej rzeczy. W spontanicznych sytuacjach pomaga jej w tym adrenalina, jednak kiedy rzecz nie jest kwestią kilkunastu sekund, stres bierze często górę.
Niekontrolowane użycia mocy – w momentach przerażenia, wściekłości czy nawet nagłych głośniejszych dźwiękach przyprawiających o mini-zawały, Iris może odruchowo aktywować jako mechanizm obronny moc, która nie wiadomo jak się zamanifestuje. Może dojść nawet do ponownego utknięcia przez nią w czasie.
Czas reakcji – mimo swoich mocy, Iris ma średnie szanse złapać np. mający zaraz uderzyć o ziemię kubek, ponieważ mimo sporej kontroli nad czasem, nie widzi w spowolnieniu i ma ludzki refleks, a ponadto potrzebuje dodatkowych ułamków sekund, żeby zebrać myśli i skorzystać ze swoich umiejętności. Jest przez to narażona na niespodziewane strzały, szybkie uderzenia etc.
Osoby spoza czasu – istoty, które przebywają poza czasem, nie są w żadnym stopniu podatne na działanie jej mocy.

Fizjonomia


To, co wyróżnia Iris, to rude włosy, które jako pierwsze rzucają się w oczy. Ma dziewczęce, delikatne rysy twarzy, przez co zdecydowanie nie wygląda na groźną osobę. Niebieskie oczy, blada cera i usta pokryte zwykle pastelową różową szminką dodają jej uroku. Jest szczupła i drobnej budowy, nie jest wyjątkowo wysportowana, ale ma niezłą kondycję.
Na co dzień ubiera się przeciętnie i właściwie nie odstaje na tle szarego tłumu – zwykły t-shirt, jeansy i bluza. Do pracy wkłada o wiele elegantsze ubrania, aby wyglądać profesjonalnie, dlatego też w jej garderobie nie brakuje spódnic, sukienek czy marynarek. Czasem robi wtedy również widoczniejszy makijaż, który nadaje jej starszy wygląd.

Cechy Charakteru


Co na wstępie wypada wspomnieć – Iris ma duże skłonności do przesadzania i wyolbrzymiania niektórych spraw, przez co bywa irytująca. Jest przy tym bardzo zaborcza i nadopiekuńcza. Kiedy ktoś nie odbiera telefonu, a próbuje się dodzwonić do tej osoby już któryś raz z kolei, zaczyna się okropnie martwić i przychodzą jej do głowy same najczarniejsze scenariusze. Gdy okazuje się, że ponownie martwiła się właściwie o nic, musi jakoś wyładować emocje i zdarza jej się urządzać spore awantury o drobne rzeczy. Stara się być przy tym wyrozumiała, ale, cóż, nie zawsze wychodzi.
Iris uwielbia, kiedy uwaga wszystkich skupia się na niej i można powiedzieć, że ma skłonności do dramatyzowania. Czasem zdarza jej się przy tym zapominać o problemach innych i koncentruje się za bardzo na sobie. Bywa również, że Iris co nieco pomarudzi. A to spała za mało, to kolejka długa, to ktoś się spóźnia (tak, to o tobie, Barry). Od czasu do czasu w chwilach irytacji rzuca złośliwymi komentarzami, jednak zwykle nie robi tego w sposób bezpośredni – są to raczej subtelne sugestie.
Ma w sobie charyzmę, która sprawia, że ludzi mimo wszystko do niej ciągnie i przymykają oczy na jej wady. Jest duszą towarzystwa, uwielbia rozmawiać z ludźmi, żartować i posiada pewne umiejętności przywódcze.
Iris West nie można odmówić również umiejętności kłamania i manipulacji, co przydaje się często w zawodzie dziennikarza, jednak nie raz jest podbudowane po prostu jej samolubnymi pobudkami. Jest też nadzwyczajnie ciekawska i uparta, co w dużej mierze przyczyniło się do wyboru jej zawodu. Kiedy coś ją zaciekawi, jest zdeterminowana, aby dotrzeć prawdy i nikt nie jest w stanie jej od tego odwieść. Ułatwia jej to wrodzona spostrzegawczość i umiejętność łączenia faktów, dzięki czemu Iris nierzadko do upragnionej prawdy dochodzi. Jest gotowa podjąć ryzyko dla dobrego tematu, ale również, i to przede wszystkim, swoich bliskich.

Akta Biograficzne


Iris była córką Francine i Joe Westów urodzoną w Nowym Jorku. Jej matka była narkomanką, zaś ojciec policjantem.
Pewnego dnia Francine West przedawkowała, kiedy została z córką sama w domu. Iris miała wtedy zaledwie kilka lat. Ojciec dziewczynki, policjant, był w tym czasie pracy, więc kiedy dowiedział się, że na posterunek zadzwoniła jego córka, mówiąc, że matka zostawiła włączony piekarnik i straciła przytomność, był przerażony i natychmiast wyruszył ze swoim partnerem na pomoc. Nim dotarli na miejsce, piekarnik zapłonął, a ogień rozprzestrzeniał się po całym mieszkaniu. Policjanci przybyli niemal za późno, ratując w ostatniej chwili dziewczynkę i jej matkę, które znalazły się o krok od śmierci.
Po wszystkim Iris wyparła wspomnienia z tamtego dnia, a Joe przedstawił jej historię o kobiecie, z której młoda West mogła być dumna. Francine odeszła, porzucając męża i córkę, która żyła od tamtej chwili w przekonaniu, że jej matka umarła.
W czasach szkolnych Iris poznała Barry’ego Allena, który szybko został jej najlepszym przyjacielem. Kiedy oboje mieli po jedenaście lat, chłopca dotknęła tragedia – jego matka została zamordowana, o co wszyscy posądzili ojca Allena, który trafił później do więzienia. Iris starała się wspierać przyjaciela najlepiej, jak mogła, a Joe zaadoptował go po stracie obojga rodziców.
Iris od zawsze była bardzo spostrzegawcza i szybko łączyła fakty, więc nic dziwnego, że zaczęła zauważać u swojego przyjaciela dziwne zachowania – dekoncentrację, duży refleks – nie wiedziała jeszcze wtedy, co mogło to oznaczać, jednak zapamiętała te obserwacje.
Barry Allen nie był jednakże jedyną osobą, która wykazywała nadzwyczajne zdolności. Iris zauważała również dziwne rzeczy dziejące się w jej otoczeniu. Czasami czas wokół niej zdawał się zamarzać dosłownie na ułamki sekund. Rozglądała się dookoła i widziała nieruchomych ludzi, ptaki zastygłe w locie, krople deszczu zawieszone w powietrzu. Wystarczyło mrugnięcie oczami i wszystko wracało do normalności. Był to, podobnie jak u Barry’ego, uaktywniający się powoli gen X.
Dziewczynka nie podzieliła się jednakże z nikim swoimi obserwacjami, zostawiała je dla siebie, biorąc to za zwyczajne urojenia.
Dorosła już Iris wybrała się na studia psychologiczne. W tym czasie zdarzyło się coś, co wyjątkowo ją przeraziło i zostawiło trwały ślad w jej psychice – w czasie jednego z wieczorów spędzanych z ojcem wydarzyła się między nimi dość gwałtowna kłótnia o coś, co w perspektywie czasu było jedynie błahostką. W tamtym momencie Iris była jednak wściekła na ojca. Jej głos przybierał na sile, w pewnym momencie wstała i wrzasnęła na niego. Stało się wtedy coś niespodziewanego – Joe zastygł w bezruchu w połowie zdania. Przerażona dziewczyna natychmiast zapomniała o wszelkiej złości i zaniepokojona kucnęła koło ojca. Nie ruszał się i gdyby nie fakt, w jak nienaturalnej pozycji się zatrzymał, pomyślałaby, że stracił przytomność lub, co gorsza, umarł. Iris próbowała ocucić ojca, nieskutecznie. Wybiegła przed dom, aby sprowadzić pomoc i zaszokował ją widok, który tam zastała. Przypadkowy samochód przejeżdżający przed domem Westów stał w bezruchu, cały świat zamarł. Tym razem nie wystarczyło jak zwykle zamknąć oczu, aby po otwarciu ich zastać wszystko tak, jak było. Iris ugrzęzła w czasie, nie mając pojęcia, jak się stamtąd wydostać.
Wróciła do domu w poczuciu bezsilności, gorączkowo myśląc nad wyjściem z tej sytuacji. Nie wiedziała, ile czasu minęło, nim świat powoli ponownie zaczął wracać do życia. Żaden zegarek wówczas nie działał, pory dania się nie zmieniały.
Dla Joego i reszty świata nie minęła natomiast ani sekunda.
Wydarzenie to miało jeden ogromny plus – aby uniknąć ponownego utknięcia w czasie, Iris zaczęła eksperymentować więcej ze swoją nowo odkrytą umiejętnością, której stawała się z każdym dniem coraz bardziej świadoma. Mimo początkowej niechęci z czasem coraz spokojniej i z większym opanowaniem podchodziła do nowej umiejętności. Uczyła się, jak spowolnić czas tak bardzo, jak tego chciała, jednak nie mogła utrzymać tego stanu dłużej niż kilka minut. Odkryła również, że może sparaliżować całkowicie lub spowolnić jedynie daną osobę bądź ich grupę. Tę umiejętność przyswoiła o wiele lepiej i wymagała znacznie mniej wysiłku.
Po studiach zaczęła pracę jako dziennikarka śledcza w jednym z największych nowojorskich wydawnictw prasowych.
Niedługo potem w mieście pojawił się nowy bohater – Flash. Początkowo nie łączyła go ze swoim przyjacielem – Barrym – jednak późniejsze wydarzenia sprawiły, że zaczęła nabierać podejrzeń. Przypadkowo znalazła się pewnego dnia wraz z Allenem w miejscu ataku grupy złoczyńców. Barry zniknął gdzieś w zamieszaniu i ogólnej panice, a chwilę potem pojawił się Flash. Dało jej to porządnie do myślenia. Podobnie rzecz się miała z nagłymi wyjściami mężczyzny oraz późniejszymi pojawieniami się Flasha w wiadomościach. To, w połączeniu z wydarzeniami zapamiętanymi z dzieciństwa, utwierdziło ją w jej przekonaniu, że Barry jest Flashem. W końcu skoro ona posiadała tak niesamowite zdolności, to nic nie wydawało się niemożliwe.
Nadal jednakże nie miała żadnych dowodów i Barry z łatwością mógł się wyłgać. Z niemałymi wyrzutami sumienia postanowiła znaleźć coś, co pozwoli jej zapędzić Allena w kozi róg, z którego nie będzie mógł się wydostać. Najlepszym rozwiązaniem wydawało się jej przeszukanie mieszkania przyjaciela z nadzieją, że trafi na jakieś ślady.
Będąc więc pewnego dnia w odwiedzinach, spowolniła czas, gdy Barry zajęty był przygotowywaniem kawy w kuchni. Kupiła sobie tym zaledwie kilka minut, jednak szczęście jej dopisało, bo tego akurat dnia Barry z roztargnienia zostawił strój w mieszkaniu stosunkowo słabo ukryty, szczególnie dla Iris, która doskonale znała Allena i wiedziała, gdzie powinna szukać.
Uzbrojona w kostium Flasha postanowiła od razu skonfrontować swoje odkrycie z Barrym, który nie miał innego wyjścia jak przyznać się. Iris nie pozostawała mu dłużna i zdradziła Allenowi, do czego sama jest zdolna.


Potencjał Bojowy


Siła: 1/2/7
Szybkość: 2/3/10
Zręczność: 3/4/6
Wytrzymałość: 2/2/8
Zdolności Bojowe: 2/3/6
Regeneracja: 1/2/8
Celność: 2/3/6

Inteligencja: 3/4/5


Wyposażenie

Broń:

Pancerz:

Ekwipunek Podręczny: laptop, telefon, szminka, portfel, kluczyki do samochodu, długopis i notes.

Przechowalnia: klasyczne wyposażenie domowe.

Lokum: dom rodzinny Westów.

Środek Transportu: samochód.

Pieniądze: comiesięczna wypłata + drobne oszczędności.



Moce


Paraliż bądź spowalnianie ruchów konkretnej osoby – pozwala na całkowite uniemożliwianie ruchów danego człowieka bądź grupy ludzi lub spowolnienie ich ruchów dostosowane do jej potrzeb. Druga opcja jest o wiele trudniejsza, gdyż dobranie odpowiedniej prędkości bywa dla Iris problematyczne. Zdarza się, że spowalnia zbyt dużo lub zbyt mało i brak jej precyzji w obyciu z tą umiejętnością. Paraliż całkowity nie wymaga tyle dokładności.
Opanowanie Mocy: 3/5/5
Zasięg mocy: 2/4/4
Spowolnienie czasu oraz jego zatrzymywanie – pozwala na zatrzymywanie bądź spowolnienie czasu ogólnego tak, aby była jedynym obiektem, który pozostaje poza skutkami tego działania. Wymaga dużo skupienia i nie jest w stanie utrzymać tego stanu dłużej niż kilka minut. Zdąży zamrozić czas na tyle, żeby uciec przed spadającą z wysokości cegłą czy uniknąć zauważonego odpowiednio wcześniej pocisku, jednak problemem może być tu czas reakcji oraz ten potrzebny na aktywowanie zdolności, gdyż nie ma podświadomego slow motion, aby zobaczyć zagrożenie automatycznie w spowolnieniu.
Opanowanie Mocy: 2/5/5
Przyspieszanie czasu – świat działa wtedy dla niej jak film oglądany w sporym przyspieszeniu. Wszyscy dookoła poruszają się szybciej, a Iris tkwi w miejscu, wyglądając dla nich, jakby zupełnie się nie poruszała. Moc połączona ze spowalnianiem czasu, a konkretnie odwrotność tego. Umiejętność, z którą jeszcze nie testowała za wiele, bo nie widzi dla niej zastosowania.
Opanowanie Mocy: 1/5/5
Przyspieszanie ruchów danej osoby – może sprawić, że otoczenie zwolni dla danej osoby, a ona będzie miała wrażenie, że porusza się szybciej niż inni. Odwrotność spowalniania ruchów. Moc zupełnie jeszcze niezbadana, Iris jest jej nieświadoma.
Opanowanie Mocy: 1/4/5
Zasięg mocy: 1/4/4
Przyspieszenie starzenia danego obiektu lub cofanie jego rozwoju – pozwala na przyspieszenie czasu dla osoby, przedmiotu czy obszaru do tego stopnia, że kilka sekund będzie niczym kilka godzin, dni, a przy większym opanowaniu nawet lat, jednak takie przyspieszenie wymagać będzie naprawdę wielu treningów i może się okazać, że nigdy nie osiągnie tego poziomu. Działa to również w drugą stronę i pozwala na cofnięcie rozwoju. Na razie nieświadoma tej umiejętności. Po opanowaniu jej będzie w stanie przyspieszyć np. wzrost roślin czy postarzanie człowieka.
Opanowanie Mocy: 1/4/5
Zasięg mocy: 1/4/4
Cofanie czasu – teoretycznie jest w stanie cofnąć czas ogólny, praktycznie jest to dużo ponad jej siły.
Opanowanie Mocy: 1/2/5
Cofanie czasu jedynie dla wybranej jednostki – w walce, pod presją, jest w stanie cofnąć czas jedynie o sekundy, ponieważ musi dzielić uwagę między obronę a wykorzystanie mocy, jednak jest to kilka sekund, które być może pozwoli cofnąć wyprowadzony cios przeciwnika oraz jego skutki tak, jakby nigdy się to nie wydarzyło. W normalnych, bezstresowych warunkach może być to nawet do kilku minut. Przykładowe wykorzystanie to cofnięcie zadanej rany, jednak aby to zrobić, musi zadziałać na przyczynę zranienia. Dlatego chcąc usunąć ranę postrzałową, nie może działać mocą na pocisk, a na broń, z której pochodzi, ta z kolei musi się znaleźć co najmniej w zasięgu jej wzroku.
Opanowanie Mocy: 2/5/5
Zasięg mocy: 2/4/4


Umiejętności


A. Detektywistyczne – dorastała u boku ojca-detektywa i to po nim odziedziczyła zacięcie detektywistyczne. Świetnie radzi sobie z kojarzeniem faktów, dedukowaniem różnych rzeczy i rozwiązywaniem zagadek.
B. Pisarskie – Iris od małego miała zacięcie pisarskie – tworzyła wierszyki, krótkie opowiadania, a później bardziej rozbudowane dzieła. Pomogło jej to później w pracy dziennikarskiej.
C. Psychologiczne – jako absolwentka studiów psychologicznych, West może się pochwalić świetną znajomością ludzkiej psychiki.
D. Podstawy samoobrony – Joe West nauczył swoją córkę, jeszcze kiedy była mała, podstaw samoobrony, aby zapewnić jej bezpieczeństwo i dziewczyna nie pozostawała nigdy bezsilna wobec zagrożenia.
E. Strzelanie – kolejna umiejętność, w której podstawy wprowadził Iris ojciec. Nie jest ona może wybitnym strzelcem, ale umie się z bronią palną całkiem nieźle obchodzić.
F. Fotografia – zdolność bardzo przydatna w zawodzie, w końcu uzupełnienie artykułu zdjęciami dodaje mu wiarygodności, więc, chcąc nie chcąc, Iris zgłębiła i tę dziedzinę.


Informacje Dodatkowe


– Kocha dobre kryminały;
– Ma prawo jazdy;
– Ma słabość do kawy;
– W czasie studiów pracowała w kawiarni jako kelnerka;
– Jest dobrze zorganizowana;
– Gdy oboje byli jeszcze małymi dziećmi, wzięła z Barrym Allenem "ślub";
– W wieku siedemnastu lat miała operację usunięcia wyrostka robaczkowego.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
avatar
Magneto
Ojciec Roku

Liczba postów : 54
Join date : 01/04/2017

PisanieTemat: Re: Sometimes life isn't about need. It's about want.   Nie Gru 03, 2017 11:01 pm

Na samym początku pragnę przeprosić za wydłużenie okresu sprawdzenia karty postaci. Siri mi nie przypomniała, wredna zołza. Mam nadzieję, że ten poślizg nie wpłynął na Twój zapał do gry.

Przejdźmy jednak do rzeczy:
1. Zawód postaci – z całą pewnością dziennikarstwo śledcze jest ciekawą profesją i idealnie wpisuje się w schemat charakterologiczny Twojej postaci, jednak chciałabym zauważyć, że Iris jest za młoda jak na tak wymagającą pracę. Nie posiada także niezbędnych kwalifikacji. Dokonałam szybkiego researchu i nie znalazłam dziennikarzy śledczych, którym udałoby się dostać pracę „w jednym z największych nowojorskich wydawnictw prasowych” – i to od razu po studiach. Ponieważ i tak został zmieniony kanon postaci, uznałam, że trzymamy się ram realizmu. Pozwolę sobie podsunąć przykład ogłoszenia o pracę dla dziennikarza śledczego, od którego wymagane są minimum 4 lata doświadczenia: https://www.ire.org/jobs/job/1158/
Jednocześnie pragnę zauważyć, że Twoja Iris nie ma tak naprawdę doświadczenia w praktykowanym zawodzie – podjęła wyłącznie studia psychologiczne, a więc ewentualny staż nie był powiązany z dziennikarstwem. W związku z tym proszę o weryfikację historii bohaterki pod kątem jej zawodu. Byłabym też wdzięczna, gdyby zostało uwzględnione, jaką specjalizację psychologii ukończyła Iris: https://www.topuniversities.com/courses/psychology/guide#tab=0

2.
Iris napisał:
Barry Allen nie był jednakże jedyną osobą, która wykazywała nadzwyczajne zdolności. Iris zauważała również dziwne rzeczy dziejące się w jej otoczeniu. (…) Był to, podobnie jak u Barry’ego, uaktywniający się powoli gen X.
Zasadniczo gen-X uaktywnia się w nosicielu niespodziewanie i gwałtownie. Najczęściej daje o sobie znać w okresie dojrzewania – do około 25 roku życia pojawia się pierwsza mutacja, kolejna może, ale nie musi, pojawić się u mutanta później (tzw. druga mutacja). W Marvelu mutanci, których gen-X uaktywnił się wcześniej (do 10 roku życia) są rzadkością. Wcześniejszej aktywacji genu-X towarzyszą traumatyczne przeżycia, które w znaczący sposób wpływają na postać. Do manifestacji mutacji dochodzi przeważnie pod wpływem skrajnie silnych emocji. Niemal zawsze potrzebny jest odpowiednio intensywny bodziec, by gen-X doszedł do głosu. Są mutanci, których moce obudziły się w późniejszym etapie życia, bo nie trafili na odpowiedni wyzwalacz. W przypadku mocy związanej z zatrzymywaniem czasu przez Iris nie pojawia się żaden katalizator. W związku z tym proszę, abyś szczegółowo opisała, co dokładnie wyzwoliło w Iris mutację.
a). Co sprawiło, że jej gen-X się uaktywnił? Co dokładnie wydarzyło się w jej życiu, że nieświadomie użyła mocy?
b). W jakim dokładnie była wieku, gdy jej moce się uaktywniły? (Mogę podsunąć najbezpieczniejszy przedział wiekowy w tym przypadku: 15-18 lat.)

3. Proszę o potwierdzenie (może być przez PW lub GG), że gracz Flasha zgodził się na umieszczenie przedstawionych relacji z Iris. Szczególnie dotyczy to znajomości jego tajnej tożsamości.

4. Niestety moc, która polega na dowolnej manipulacji czasem w określonej przestrzeni, pozwala bohaterce na zbyt duże OP w stosunku do innych. Muszę również nadmienić, że takie zdolności posiadają w Marvelu nieliczne jednostki, a część z nich, z racji kwalifikacji pod OP, są niegrywalne na naszym forum. Nie wiem, czym konkretnie się kierowałaś, nadając Iris tak niecodzienną mutację, ale jestem zmuszona prosić o modyfikacje mocy.

a). „Paraliż bądź spowalnianie ruchów konkretnej osoby” – moc, na którą otrzymałabyś zgodę administracji po ograniczeniu się do oddziaływania na jedną, konkretną postać, najlepiej za pomocą kontaktu fizycznego. Poza tym nie sądzisz, że, jak na osobę, która nie miała żadnego nauczyciela/mentora w poznaniu swojej mocy, jej opanowanie jest zawyżone?
b). „Spowolnienie czasu oraz jego zatrzymywanie” – moc, która pozwala na zbyt duży OP w stosunku do misji pod nadzorem MG. Nie zgadzamy się na całkowite zatrzymywanie czasu. Możliwe jest wyłącznie spowolnienie, ale dotyczące jednej, konkretnej osoby, nie danego obszaru (patrz wyżej).
c). „Przyspieszanie czasu” – przykro mi, ale z czysto technicznego punktu widzenia, ta moc nie będzie miała zastosowania w grze na forum. Nie będzie możliwości, by postać z niej korzystała, dlatego proszę o usunięcie tej wzmianki.
d). „Przyspieszenie starzenia danego obiektu lub cofanie jego rozwoju” – identyczny poziom ingerencji w czasoprzestrzeń posiada wyłącznie Oko Agamotto (z racji Kamienia Nieskończoności) i Alpha The Ultimate Mutant. W obu przypadkach każdorazowa ingerencja w oś czasową skutkuje serią kataklizmów. Dlatego na naszym forum nie ma możliwości, by jakakolwiek postać dysponowała podobną mocą bez odpowiedniego nadzoru MG. Przykro mi, ale muszę prosić o usunięcie tej mocy. Nie możemy pozwolić, by Iris, nawet nieświadoma, mogła wpływać na otoczenie w ten sposób. Jeden paradoks w DC wystarczy.
e). „Cofanie czasu” – jak zostało wzmiankowane wyżej, możliwe jest tylko spowolnienie czasu (w odniesieniu do jednej postaci na krótki okres). Cofanie, podobnie jak przyśpieszanie, byłoby niemożliwe na forum. Ponieważ rpg zakłada podejmowanie ostatecznych decyzji na bieżąco, nie ma możliwości cofnięcia wyboru. Wybór decyduje o ścieżce rozwoju postaci – jest on nieodwracalny. Proszę o usunięcie mocy.
f). „Cofanie czasu jedynie dla wybranej jednostki” – moc zakłada zbyt duży OP postaci. Może za bardzo zaważyć na rozgrywkach pod nadzorem MG, ingerując w bohaterów innych użytkowników. Jak w przypadku mocy wymienionej punkt wyżej, proszę o usunięcie.

Podsumowując: w aktualnym stanie Twoja postać jest OP. Nie wyrażamy zgody na podobną ingerencję w oś czasową na naszym forum. Każdy bohater dzieli jedną oś czasową, której nie można cofać czy przyśpieszać (w kontekście wydarzeń czy konkretnych jednostek).

Jesteśmy w stanie zgodzić się na paraliż jako pierwszą mutację, ale:
a). musisz jasno określić, kiedy dochodzi do paraliżu częściowego, a kiedy całkowitego;
b). możliwym jest, by Iris mogła paraliżować innych bez kontaktu fizycznego, ale tylko w wyniku treningów pod okiem MG. Aktualnie może paraliżować jedną osobę za pomocą dotyku;
c). musisz opisać, jak paraliż wpływa na bohatera – jak długo trwa (ilość postów), czy jest w stanie wrócić do pełni sił wcześniej (jeśli tak, to w jakich sytuacjach);
d). musisz zadeklarować, ile postów odpoczynku potrzebuje Iris, po użyciu paraliżu na innych.

Drugą mutacją Twojej bohaterki może być spowalnianie czasu dla jednej, konkretnej osoby, ale:
a). jeśli będzie to druga mutacja, jej opanowanie będzie na minimalnym poziomie;
b). najlepiej, gdyby Iris spowalniała czas dla osoby, którą dotyka. Podobnie jak w przypadku paraliżu, byłby możliwy rozwój tej mocy (wyłącznie pod kątem stopniowego ograniczania kontaktu fizycznego), ale jedynie w treningu z MG;
c). musisz opisać, jak spowolnienie czasu wpływa na bohatera – jak długo trwa (ilość postów), czy obejmuje wszystkich (jak wygląda w przypadku speedsterów czy magów, którzy posiadają w zanadrzu Oko Agamotto?);
d). musisz zadeklarować, ile postów odpoczynku potrzebuje Iris, po użyciu spowolnienia.

5. Wizerunek – aktorka z Twojego profilu została wcześniej zarezerwowana przez innego użytkownika. Zapoznaj się z tematem rezerwacji wyglądu i zmień wizerunek swojej postaci. Proponuję także profilaktycznie dokonać rezerwacji po zmianie wizerunku.


W ślad za regulaminem:
Bardzo zły człowiek napisał:
2.6. Jeśli okaże się, że administracji coś się w Karcie nie podoba, user ma na poprawę (...) 5 dni (...). Czas liczy się od wiadomości o sprawdzeniu.
Na poprawę karty masz zatem czas do 08/12 (piątek) włącznie.
Jeśli potrzebujesz więcej czasu, proszę o informację poprzez PW.



I don't know karate. But I know crazy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Sometimes life isn't about need. It's about want.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Formalności postaciowe :: Zbiór Kart Postaci-
Skocz do: