IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Najfajniejszy z bogów (Skompletuję jutro)

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Loki


Liczba postów : 1
Join date : 22/10/2017
Skąd : Z tronu Asgardu oczywiście

PisanieTemat: Najfajniejszy z bogów (Skompletuję jutro)    Nie Paź 22, 2017 8:02 pm



Metryka:

Imię/Imiona i Nazwisko: Loki Laufeyson

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 1048 lat.

Pochodzenie: Urodzony w Jotunheim, wychowywany w Asgardzie

Rasa: Asgardczyk. Właściwie Jotun. Tak naprawdę prawdopodobnie mieszaniec.

Profesja: Bóg oszustw, kłamstw, pretendent do tronów wszelakich.  

Wzrost: 191cm

Waga: 238kg

Pseudonim/Tajna Tożsamość: Wiele. Gem-Keeper, Walter Lawson, Lester, Loren Olson i jeszcze kilka innych. Za każdym razem przedstawi się prawdopodobnie inaczej.

Jawność tożsamości: Jak najbardziej jawna.

Przynależność: Brak

Słabości:

• Magia Lokiego na Ziemi jest słabsza niż wtedy, gdy przebywa on w Asgardzie lub innym z pozostałych królestw.

• Megalomania: Loki uważa się za doskonałego. Nie dostrzega własnych słabości i zawsze popada w samozachwyt.

• Kompleks niższości: To można określić w zasadzie jednym słowem: Thor. Lokiego łączy z bratem bardzo skomplikowana relacja i zawsze, za wszelką cenę stara się udowodnić, że jest lepszy od boga piorunów.

• Odyn. Loki panicznie wręcz boi się Odyna. Co prawda z radością widziałby się na jego tronie, jednak nadal odczuwa ogromny respekt do króla Asgardu.

• Tchórzostwo. Zdecydowanie nie jest herosem, który toczy bój do ostatniej kropli krwi. Jeśli siły wroga są przytłaczające zapewne nie będzie chciał się z nimi mierzyć (Osobiście). By przełamać te opory konieczny jest naprawdę nieprzeciętny, wyższy cel.

• Śmiertelność. Mimo iż długowieczny i nadludzko odporny, to jednak nie jest nieśmiertelny i może zostać najnormalniej w świecie zabity.

• Mimo czarów opartych na telepatii nie potrafi czytać komuś w myślach. Jest to obszar kompletnie poza zasięgiem jego magii.

Fizjonomia: Loki to... Lodowy gigant, jednak pod tą postacią nie występuje. Zazwyczaj przybiera wygląd wysokiego, szczupłego i dość eleganckiego mężczyzny o bladej cerze, smukłym, gibkim ciele, delikatnych, niespracowanych w najmniejszym stopniu dłoniach, którymi poszczycić może się wyłącznie ktoś, kto nigdy nie musiał pracować fizycznie. Nie może poszczycić się wybitną muskulaturą, jednak nie świadczy to o braku siły. Pozory bywają mylące. Oblicze boga kłamstw jest pociągłe, zdecydowanie szelmowskie. Czy przystojne? Zapewne rzecz gustu, a zatem skupmy się na niezaprzeczalnych faktach: Zielone, spore oczy Laufeyson'a zdradzają jego przewrotność i skłonność do manipulowania zarówno ludźmi jak i całymi przedsięwzięciami. Jego usta są dość szerokie, zaś uśmiech olśniewający do czego bez wątpienia w znacznym stopniu przyczynia się garnitury równych, białych zębów. Włosy bóstwa sięgają ramion i mają smolicie czarną barwę. Sam Loki zwykle zaczesuje je do tyłu. Warto również wspomnieć, że Jotun jest utalentowanym magiem i iluzjonistą tak więc jego aparycja jest... Zmienna i nigdy nie można być pewnym jaką formę przyjmie.

Cechy Charakteru: To prawdopodobnie jeden z najbardziej pokrętnych umysłów we wszystkich światach. Zdawać by się mogło, że myśl goni myśl, pomysł goni pomysł, a plany Lokiego zmieniają się z sekundy na sekundę jak w kalejdoskopie – cały czas je modyfikuje i udoskonala. Co ciekawe, nie jest on zły do szpiku kości. Owszem, zazwyczaj (Głównie) dba o własny komfort, wygody i bezpieczeństwo jednak kiedy uzna za stosowne, potrafi wykazać się odrobiną altruizmu. Czasami. Rzadko. Ale bywa! Jest prawdziwą divą! Kocha władzę, przepych, chwalę. Chciałby być cały czas w centrum uwagi. Potrzebuje uwielbienia, co jest spowodowane w znacznej mierze kompleksami, w jakie całymi wiekami wpędzał go doskonały, niezastąpiony i uwielbiany przez wszystkich braciszek (Tak, właśnie ty młotkowy!) Nie jest psychopatą. Nie w pełnym tego słowa znaczeniu. Bezcelowe dręczenie poddanych ludzi nie sprawia mu przyjemności. Chyba, że chodzi o Thora. Wtedy niezaprzeczalnie sprawia! Oj bardzo sprawia. Pomijając te oczywiste niedostatki jest naprawdę inteligentnym, charyzmatycznym i niezwykle zabawnym gościem bóstwem.

Akta Biograficzne:

Rodzicami Lokiego byli Farbauti i Laufey - król Lodowych Gigantów. On sam nie pamięta rodziców, bo i pamiętać ich nie może. Był ledwie niemowlęciem kiedy Odyn tocząc kolejne bitwy o władzę nad Asgardem starł się z wojskami władcy olbrzymów. Wtedy właśnie bóg psot został osierocony.
Odyn, by uhonorować swojego poległego adwersarza zabrał jego potomka do swojego pałacu wychowując niczym rodzonego syn.
Loki wychowywał się razem z Thorem - rodzonym synem króla. Mimo, iż jego opiekun starał się traktować obu wychowanków równo, jednakowo i sprawiedliwie, to jednak Laufyson nie mógł wyzbyć się wrażenia, że cały czas stoi w cieniu swojego przybranego brata. Zawsze drugi, dorszy, mniej istotny, mniej kochany... Takie właśnie myśli kłębiły się w jego głowie. Z każdym dniem powodowały coraz większą frustrację, przeradzającą się w gniew i nienawiść, a tą jak wiadomo trzeba ukierunkować. Jej obiektem stał się właśnie Thor. Mimo to Loki tłamsił ją, ukrywał. Nie mógł okazać otwartej wrogości dziedzicowi tronu. Tak postąpiliby głupcy, a bóg kłamstw w poczet głupich z pewnością zaliczony być nie mógł. Wybrał inną drogę. Bardziej subtelną, prostszą, mniej satysfakcjonującą ale to musiało wystarczyć: Psoty. Bardziej lub mniej uciążliwe dla jego brata.
Nie ograniczał się jedynie do kopania dołków pod Odinsonem, ale też osobami, z którymi ten pozostawał w bliskiej przyjaźni lub... Coś więcej. Jedną z jego ofiar była Sif, której to obciął włosy przy pomocy magicznych nożyc.

Potencjał Bojowy:


Siła: 5/5/7 (Do 50 ton)
Szybkość: 4/4/10 ( 70km/h)
Zręczność: 0/0/6
Wytrzymałość: 4/5/8
Zdolności Bojowe: 3/5/6
Regeneracja: 3/3/8
Celność: 3/3/6

Inteligencja: 5/5/5


Wyposażenie:


Broń:  

Laevateinn: Mistyczny, zaklęty, mistrzowsko wykonany miecz. Klinga jest niebywale ostra i z łatwością przebija nawet najgrubsze pancerze. Loki może w dowolnej chwili przywołać miecz do siebie (Pojawia się w jego dłoni)

Złoty kostur: Laska, czy też włócznia o złotej barwie. Wykonana z bliżej nieokreślonego materiału, jednak jest w stanie wytrzymać i zablokować uderzenie Mjölnira. Koncentruje ona energię Lokiego zwiększając siłę jego magicznych pocisków - Na zasadzie swoistej soczewki skupiającej. Broń zakończona jest zakrzywionym, ostrym szpicem przywodzącym na myśl pokaźny, metalowy pazur

Sztylet: Perfekcyjnie wykonany, lekki, ostry i łatwy do ukrycia. Podstępna broń podstępnego bóstwa. Idealna na "czarną godzinę". Zawsze schowany gdzieś pod płaszczem, za pasem lub w cholewie buta.  


Pancerz:Elementy pancerza - Metalowe płytki o złotej barwie nakładane w wybranych miejscach na ubranie Lokiego: W okolicach żeber, klatki piersiowej i ramion. Pełnią bardziej funkcję ozdoby niż faktycznej zbroi, ale są w stanie zatrzymać proste ostrza i pociski. Całości dopełniają karwasze ochraniające przedramiona. Okazjonalnie hełm zwieńczony dwoma pokaźnymi rogami umiejscowionymi na froncie lub złota tiara z osłonami na poliki ozdobiona dokładnie takimi samymi rogami jak wyżej wspomniano.

Plecak/Ekwipunek Podręczny: Brak.

Przechowalnia: Międzywymiarowy schowek.

Lokum: Brak stałego

Środek Transportu: Brak.

Pieniądze: Brak.




Moce:


Długowieczność: Podobnie jak Asgardczycy, Loki starzeje się bardzo wolno i mimo swojego wieku nadal zachowuje wygląd i sprawność młodzieńca.

Nadludzka siła: Loki z racji swojego pochodzenia dysponuje niebywałą krzepą. Nie jest może ona ona tak imponująca jak w przypadku Asgardczyków, jednak nadal może okazać się niezwykle przydatna. Udźwig Laufeyson'a to 50 ton.

Zwiększona wytrzymałość: Gęstość tkanek Lokiego jest trzykrotnie większa niż u ludzi, a co za tym idzie jego ciało jest wytrzymalsze i odporniejsze na obrażenia fizyczne, termiczne oraz energetyczne.

Nadludzka kondycja: Loki może funkcjonować bez snu i odpoczynku przez 24 godziny nie odczuwając zmęczenia. Jest też w stanie przeżyć w próżni i bardzo nieprzyjaznych warunkach atmosferycznych, które z pewnością zaszkodziłby lub uśmierciły mniej odporne jednostki.

Odporność na zimno: Jako prawilny Lodowy Gigant, Loki jest całkowicie odporny na zimno i jego efekty. Jedynym skutkiem kontaktu ze skrajnie niskimi temperaturami (Poniżej 50℃) jest ujawnienie jego prawdziwej natury - Skóra staje się niebieska, oczy przybierają czerwoną barwę.

Allspeak: Dzięki tej zdolności Loki może porozumiewać się ze wszystkimi rozumnymi istotami w Dziewięciu Królestwach dokładnie tak, jakby mówił w ich rodzimym języku.



Magia:


Projekcja Dupikatów: Umożliwia tworzenie kopii swojej własnej osoby. Klony te są niematerialne, jednak idealnie naśladują swój pierwowzór, potrafią mówić, gestykulują w identyczny sposób i potrafią synchronizować swoje ruchy z oryginałem. Nie do odróżnienia od prawdziwego Lokiego za pomocą zmysłu wzroku. Jednorazowo może stworzyć ich od jednego nawet to pięćdziesięciu.

Opanowanie Mocy: 4/5/5
Zasięg mocy: 4/4/4


Iluzje: Pozwalają zmieniać zarówno wizualne elementy otoczenia, aparycję osób znajdujących się w pobliżu jak i  samego Lokiego. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia maga. Zdewastowana sala może wyglądać na zupełnie nową, tam gdzie znajduje się przepaść ofiara  złudzenia dostrzeże solidny most, a sam Laufeyson może upodobnić się na przykład do Kapitana Ameryki. Przemianie takiej towarzyszy również zmiana głosu, czy też zapach. Jest to niezwykle zaawansowany miraż. Bardzo trudny do przejrzenia. Oczywiście należy pamiętać, że jest to jedynie magiczne przebranie i wraz z nim Loki nie nabywa zdolności osoby, w którą się wciela.

Opanowanie Mocy: 4/5/5
Zasięg mocy: 4/4/4


Kontrola umysłu: Sztuka oparta na niewrodzonej telepatii. Potężny umysł Lokiego jest w stanie podporządkować sobie słabsze, niej odporne jednostki i nakłonić je do zachowań, jakich oczekuje od nich . Osoba taka zachowuje się zupełnie naturalnie, jednak jest całkowicie podległa woli Jotuna. Osoby posiadające więcej niż jedną osobowość (Np Hulk, Ghost Rider , Venom) są odporni na tego typu manipulację. Podobnie sprawa ma się z potężnymi telepatami (Jak Profesor X) Kontrola przejmowana jest przez dotyk.


Opanowanie Mocy: 2/5/5
Zasięg mocy: 1/1/4


Telepatia: Rzecz chyba znana każdemu. Sztuka komunikowania się bez użycia słów. Oddziałując bezpośrednio na umysł jednostki lub grupy, Loki może prowadzić rozmowę niewerbalną. Lub wygłaszać monolog – Czy komunikacja jest obustronna zależy  wyłącznie od woli Laufeyson'a - Decyduje on o tym, że druga strona może mu odpowiadać.

Opanowanie Mocy: 3/5/5
Zasięg mocy: 2/4/4

Manipulacja Materią: Możliwość odkształcania i manipulowania formą materii nieożywionej oraz nadawanie jej pozorów życia. Nic nie stoi na przeszkodzie, by z pomocą tego typu magii nakłonić stół, by zaczął wierzgać i ciskać się niczym rozjuszony byk, zmusić kotary, by zaczęły dusić przeciwników Lokiego jak anakondy, sprawić by otwarte na oścież drzwi nagle się zatrzasnęły i ani myślały dobrowolnie otworzyć albo też animować klepki parkietu tak, by zaczęły dosłownie uciekać pechowemu nieszczęśnikowi prosto spod nóg. Możliwości jest tak naprawdę nieskończenie wiele. Ograniczeniem są przedmioty magiczne, zaklęte i artefakty – Rzeczy już przesycone magią. Po zakończeniu działania czaru przedmioty wracają do swojej własnej postaci (Chyba, że w międzyczasie ktoś je unicestwi – np. porąbie stół na kawałki).


Transmutacja: Czyli przekształcenie jednego obiektu w inny. Najczęściej materii nieożywionej w ożywioną - Mniej więcej tego samego rozmiaru. Efekt nie jest permanentny w przypadku ekwipunku należącego do innych graczy (W takim wypadku efekt utrzymuje się około godziny) Nie działa też na Adamantium, Vibranium ani Uru. Nie ma problemu, by przekształcić trzymaną przez kogoś w dłoni strzałę w węża, cegłę w ciastko itd. Im większy obiekt, tym zaklęcie jest bardziej męczące. Powinno być rzucane na obiekty nie przekraczające gabarytem pudełka do butów.

Opanowanie Mocy: 3/5/5
Zasięg mocy: 3/4/4

Polimorfia: Magia pozwalająca na przemianę w dowolne zwierzę lub przedmiot. Metamorfozie takiej towarzyszy również nabranie cech i zdolności typowych dla przedstawiciela danego gatunku (Jako kruk może latać, jako ryba oddychać pod wodą etc). Jednocześnie Loki w takiej formie zachowuje w pełni swój intelekt jednocześnie tracąc na sile (W formie wilka nie będzie w stanie unieść ciężaru, jaki mógłby dźwignąć pod swoją zwykłą postacią itd.) Pod postacią dowolnego przedmiotu uzyskujemy jego wygląd oraz wagę jednak to jedyne cechy jakie są przyswajane.

Przemienienie: Prosta klątwa. Uciążliwa w mniejszym lub większym stopniu dla jej ofiary. Loki z pomocą swojej magii może przemienić dowolną osobę w żabę lub zmienić jej płeć. Pomijając oczywiste niedogodności, transformacji takiej nie towarzyszą żadne inne konsekwencje. Bohaterowie nie tracą swoich mocy, wiedzy ani zdolności tak więc żaba – Thor nadal będzie mogła władać  Mjölnirem i miotać piorunami (Uzbrojenie, pancerz i ubrania zmieniają swój rozmiar dostosowując się gabarytem do nowej formy swojego właściciela). Czar będący tak naprawdę złośliwym żartem. Jego efekt utrzymuje się fabularną dobę (Chyba, że gracz prowadzący postać będącą celem klątwy wyrazi zgodę lub chęć na przedłużenie efektu).


Międzywymiarowa Wędrówka: Zdolność przemieszczania się jak sama nazwa wskazuje pomiędzy wymiarami. Pozwala tworzyć stabilne przejścia umożliwiające bezpieczne przemieszczanie się pomiędzy wybranymi punktami we wszechświecie. Mają one formę drgających, energetycznych portali wysokości około dwóch metrów i szerokości półtora metra. Należy pamiętać, że nie jest to teleportacja – Nie działa błyskawicznie i nie umożliwia radosnego, pełnego pasji skakania z miejsca w miejsce. Wymaga zdecydowanie więcej czasu (Potrzebnego głównie na otwarcie wróg - Ich wykreowanie zajmuje około minuty, zaś samo "Przejście" zajmuje tyle, ile przekroczenie zwykłych drzwi). Niewątpliwą zaletą jest możliwość zabrania z sobą towarzyszy. Zamknięcie przejścia za sobą to kwestia ułamka sekundy.

Regeneracja: Czar wzmagający naturalne zdolności gojenia ran. Pozwala na ich zasklepianie w przeciągu kilku chwil. Podobnie sprawa ma się ze złamaniami i innymi urazami. Mimo, że nie pozwala na odtworzenie utraconej kończyny, to jednak można przy jego pomocy przytwierdzić utraconą rękę lub nogę (Oczywiście zakładając, że mamy do niej dostęp). Im poważniejsze obrażenia Loki chce wyleczyć, tym bardziej męczące jest zaklęcie.


Sfery Energii: Czyli nic innego jak magiczne pociski. Mają one barwę intensywnego kobaltu przesyconego błękitnymi i białymi iskrami wyładowań magicznych zaś ich gabaryty wahają się od rozmiaru piłki tenisowej aż do piłki do koszykówki (Perfekcyjna skala porównawcza). Trafienie taką kulą powoduje poważne obrażenia - Jak poważne zależy od ilości energii włożonej w jej stworzenie. Efekt może być zbliżony zarówno do potężnego uderzenia pięścią, ale też i bardziej spektakularny: Wliczając w to odrzucenie, połamanie kości "wypalanie" dziur w ciałach wrogów lub nawet ich uśmiercenie (Zależnie od woli czarodzieja, ilości energii i odporności celu) Można je uwalniać pojedynczo lub seriami bezpośrednio z dłoni Lokiego lub jego
kostura.


Zamrażająca fala: Czar robiący dokładnie to, co sugeruje jego nazwa - zamraża. Loki układa dłonie na wysokości swojej klatki piersiowej, następnie tworzy pomiędzy nimi sporych rozmiarów błękitną kulę, wyrzuca ramiona przed siebie i uwalnia strumień mroźnej energii, które pokrywa warstwą lodu osobę znajdującą się na linii strzału. Można w ten sposób zatrzymać nawet bardzo silnych wojowników na dość długi czas (Do dwóch godzin) jednak wadą czaru jest to, że działa wyłącznie w bardzo krótkim dystansie, więc koniecznością jest doprowadzenie do zwarcia.


Tarcza: Pole energii w formie niemal niewidocznego klosza mogącego powstrzymywać zarówno pociski konwencjonalne, magiczne, ataki energetyczne, a także uderzenia fizyczne. W zależności od ilości energii włożonej w stworzenie tarczy oraz mocy samego ataku może ona go osłabić (Zredukować obrażenia) lub zupełnie zanegować.

Wzmocnienie: Sztuczka zwiększająca na krótki czas (Około dwóch godzin czasu fabularnego) atrybuty fizyczne wybranych istot lub też samego siebie. Jest to przedsięwzięcie dość wyczerpujące, jednak umożliwia ono na podniesienie siły o 20 ton i szybkości poruszania się o 20km/h. Jednym haczykiem jest fakt, że jest to "ogólna pula", z której mag może czerpać, tak więc musi wybrać: Czy podniesie siłę i szybkość jednej osoby o 20 ton oraz 20km/h czy też czterech osób o 5 ton i 5km/h dla każdej itd. Nie musi też wykorzystywać całej puli czyli podniesienie atrybutów jednej osoby o 2 tony i 2km/h jest jak najbardziej wykonalne (Siła i szybkość są nierozerwalne i zawsze idą z sobą w parze, w równej proporcji)

Telekineza: Czar pozwalający na poruszanie przedmiotów tylko i wyłącznie za pomocą siły woli. Obejmuje on zarówno możliwość stabilnego unoszenia przedmiotów jak i miotania nimi niczym pociskami. Im większa masa obiektu, tym czar jest bardziej wyczerpujący, jednak przy tych o stosunkowo małej wadze (Na przykład książki, sztućce itd) zużycie energii jest prawie zerowe.

Mentalne zapory Zaklęcia ochronne mające na celu bronić umysł Lokiego przed działaniem wrogich telepatów, czytaniem mu w myślach i kontrolowaniem. Zapór jest dziesięć i można je złamać, jednak wymaga to czasu i jest wyjątkowo nieprzyjemnym oraz bolesnym doświadczeniem dla wrogiego Lokiemu psionika. Sam Laufeyson jest doskonale świadomy ile z jego barier już zostało przełamanych, a ile jeszcze pozostało.

Wymiar kieszonkowy: Magiczna przestrzeń, w której Loki może przetrzymywać przydatne przedmioty. Jest to tak naprawdę międzywymiarowy schowek. Przedmioty w nim się znajdujące w razie potrzeby materializują się bezpośrednio w dłoni maga, lub w ten sam sposób z niej znikają.Niewątpliwą zaletą tego typu przechowalni jest szybki dostęp do potrzebnych nam rzeczy oraz fakt, że tego typu przechowalni z całą pewnością nikt nam nie
okradnie.

Lewitacja: Użyteczna wtedy, kiedy z jakichkolwiek przyczyn nie chcemy mieć styczności z podłożem. Umożliwia swobodne unoszenie się w powietrzu i przemierzanie w ten sposób sporych dystansów jednak zdecydowanie nie jest to szybki sposób poruszania się. To jedynie ukierunkowane dryfowanie w przestrzeni, nie zaś swobodny, szybki lot.


Teleportacja: Błyskawiczne przemieszczenie się z jednego miejsca w drugie. Ograniczeniem jest fakt, że punkt do którego chcemy się przenieść pozostaje w zasięgu naszego wzroku i nie jest od nas dalej niż pięćdziesiąt metrów. Sztuka ta jest dla Lokiego dość dużym obciążeniem i nie może jej nadużywać, by przeskakiwać bez namysłu z jednego miejsca w drugie. Musi być używane z rozwagą.


Magiczna Klatka: Czyli tak naprawdę klosz zielonkawej, utwardzonej energii, którego podstawą jest koło o średnicy dziesięciu metrów. Idealne w sytuacji, w której chcemy kogoś uwięzić. Więzienie jest dość wytrzymałe i trzeba nieprzeciętnej siły, by rozbić jego ściany pojedynczym ciosem (Około 50 ton nacisku), jednak każdy słabszy cios również osłabia strukturę. Reasumując: odpowiednia ilość słabszych uderzeń również wreszcie skruszy bańkę, jednak jest jedno "ale". Każde kolejne uderzenie sprawia, że zaczyna się ona kurczyć ograniczając przestrzeń znajdującym się wewnątrz osobom. Klosz nie przepuszcza niczego: Gazów, powietrza, energii, materii.



Umiejętności:

Loki to erudyta, orator, świetny aktor i wybitny wręcz kłamca. Potrafi mówić pięknie, gładko i niesłychanie wiarygodnie. Posiada ogromną wiedzę mistyczną dotyczącą zarówno zaklęć, rytuałów jak i magicznych artefaktów. Wielowiekowe studia. Potrafi również całkiem skutecznie walczyć wręcz i choć daleko mu do wybitnych wojowników, to jednak jego zwinność, finezja  i gibkość pozwalają mu na pojedynkowanie się z bla bla bla....




Informacje Dodatkowe:


• Możliwe, że jest mieszańcem. Niewykluczone, że jego matka była boginią, nie zaś gigantem.

• Jego relacja z Thorem przeszła przez wiele etapów: Od prawdziwego braterstwa, przez lekką zazdrość do chęci zamordowania brata. Obecnie stosunek Lokiego do boga piorunów jest. umiarkowany.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Najfajniejszy z bogów (Skompletuję jutro)
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Formalności postaciowe :: Zbiór Kart Postaci-
Skocz do: