IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Nieludzie wśród nas

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Pani Kar
Główny Mistrz Gry

Liczba postów : 339
Join date : 10/12/2016
Skąd : Mroczny wymiar

PisanieTemat: Nieludzie wśród nas   Pon Sty 30, 2017 1:59 pm




GENEZA
Wielowiekowa wojna między imperium Skrulli i Kree przynosiła wiele ofiar oraz wymagała naprawdę poważnego wyścigu zbrojeń. Imperium Kree założyło stację badawczą na Uranie, strategicznie umieszczonym między skonfliktowanymi imperiami.
Podczas swoich badań odkryli, że na znajdującej się niedaleko Uranu Ziemi znajduje się rasa istot o dużym potencjale genetycznym powstałym przez wpływ Celestianów.
Zaintrygowani Kree zaczęli prowadzić eksperymenty na jeszcze wtedy prymitywnych homo sapiens, z dwóch powodów: aby zrozumieć i obejść swój ewolucyjny zastój, oraz by stworzyć nową rasę potężnych wojowników w wojnie ze Skrullami.
Efekty były coraz lepsze, jednak nagle Kree porzucili swój projekt z niejasnych pobudek.

Ich obiekty testowe, nazwane Inhumans, utworzyli własne społeczeństwo odcięte od reszty świata, bazujące na technologii przywiezionej przez Kree. Mgły Terrigenu, odpowiadające za ich mutacje, dały im potężne moce, ale wywołały zarazem uszkodzenia genetyczne i deformacje. Dlatego naukowcy rasy zaczęli prowadzić dokładną, selektywną hodowlę aby zniwelować skutki niepotrzebnych mutacji.


WIERZENIA

Posiadają konformistyczny system wierzeń oparty na rozwoju genetycznym i zdolnościach fizycznych i psychicznych, co czyni go dosyć uniwersalnym. Jednakże wymaga sztywnego trzymania się podziału kastowego i twierdzeniu zgodnie z którym każdy członek społeczeństwa Inhumans ma ściśle określone miejsce, według otrzymanych od Mgieł Terrigenu mocy, a sam proces jest świętym obrzędem, którego profanacja jest dla Inhumans niedopuszczalna. Po przypisaniu do odpowiedniej grupy nie ma możliwości aby, nieważne jak potężny byłby dany osobnik, zmienić przypisaną kastę.


WŁADZA

Rada Genetyczna jest organem ustawodawczym, sądowniczym i egzekucyjnym. Składa się z dwunastu członków, którzy pochodzą z różnych rodzin i domów. Z rady zostaje wybrany Szef Rady, potocznie zwany królem Inhumans. Władca ten panuje do swojej śmierci. W królestwie nie są hołubione systemy: patriarchalny i matriarchalny, aczkolwiek popularną rzeczą jest iż dzieci zastępują swoich rodziców. Określenie "rodzina królewska" jest przypisana domowi, z którego aktualnie wywodzi się dany władca, i który przechodzi uroczystą ceremonię nadania tytułu.

JĘZYK

Jak każda odseparowana kultura, utworzyli własny język o nazwie "Tilan", jednakże uczą się również języków ziemskich takich jak angielski, rosyjski lub chiński.

PODZIAŁ KASTOWY

Rodzina Królewska - rodzina panująca, mająca największą władzę i wpływ w królestwie. Aktualnie tron utrzymują Black Bolt i Medusa.

Rada Genetyczna - dwanaście Rodzin, stanowiących szlachtę całej rasy. Ich członkowie dbają o interes królestwa i to właśnie spomiędzy nich wybierany jest przyszły władca.

Wojownicy - grupa Inhumans, która pomyślnie przeszła Mgły Terrigenu ale nie znajdowała się w żadnej z rodzin. Poddani Rady Genetycznej są mieszkańcami poszczególnych miejsc.

Mieszkańcy - Inhumans, którzy z różnych przyczyn zostali nie poddani działaniu Terrigenowych Mgieł. Słowem: Cywile.

Prymitywy Alfa - klony stworzone aby służyć wszystkim mieszkańcom Attilanu. Są pozbawione własnej woli, wyuczone wykonywania rozkazów. To dzięki ich pracy państwo Inhumans prezentuje się równie dobrze.

BIOLOGIA INHUMANS

Terrigenesa - oddanie danego osobnika pod działanie Mgieł Terrigenu (czasami nazwanymi "Genem T" lub "Terrigenatią"), zazwyczaj pod kontrolą naukowców Inhumans.

Zasady:

Wśród Inhumans wpływ Mgieł nie jest czymś powszechnie stosowanym i nie każdy Inhuman ma możliwość przejścia przezeń. Dawno temu pozwalano bowiem stosować je wszystkim Inhumansom co skończyło się uszkodzeniem dużej części puli genów.

Dlatego teraz, aby uniknąć powtórki z rozrywki, każdy Inhuman chętny na dodatkowe moce musi przejść długotrwały, żmudny i dokładny proces badań genetycznych, czy aby na pewno można go dopuścić do transformacji.

Ze względu na ryzyko niekontrolowanych mutacji, Rada Genetyczna zabrania osobnikom z domieszką ludzkiego DNA przejście procesu Terrigenesy.

Zgodnie z ogólną zasadą, Mgieł Terrigenu używa się na dorosłych osobnikach. Często Inhumans przygotowują się całe życie, aby poddać się Mgłom.

Stwierdzono również przypadki przypadki, gdy to rodzice (głównie ojcowie) decydują się na to, aby dzieci przeszły proces Mgieł, jest to jednak skrajnie rzadkie.

Każdy osobnik poddany działaniom Mgieł tworzy kokon, w którym wegetuje przez indywidualny czas dla każdego poddanego Inhumana, tak aby zdołał on zmienić swój genetyczny kod.

Długa inhalacja, odpowiednio przygotowanymi Mgłami pozwala także ludziom zmutować, jednakże proces ten kończy się bolesną śmiercią człowieka w przeciągu kilku dni jeśli nie godzin.

Istnieje również proces Drugiej Terreginezy, jednakże używa się jej praktycznie wyłącznie w skrajnych przypadkach, gdyż jest ona całkowicie do nie skontrolowania. Z założenia ma podnosić już posiadane umiejętności, ale równie dobrze może prowadzić do bolesnej śmierci.

Długość życia:

Średnia długość życia Inhumans wynosi 150 lat.

Choroby:

Inhumans są podatni na najróżniejsze choroby, głównie genetyczne, a najbardziej niebezpieczną jest "Choroba Grala", która jest uznawana za największą słabość Inhumans. Nie jest ona śmiertelna tylko, jeśli została odpowiednio wcześniej zauważona.

Przez swoją izolację, są również mocno narażeni na nagłe zmiany pogody, ziemskie zarazki i brakuje im typowo ludzkiej odporności. Ciężej przechodzą choroby, których normalni ludzie zwykle się nie przejmują.

MOCE

Nawet bez wpływu Mgieł Terrigenu, modyfikacje Kree w połączeniu z wiekami selektywnej hodowli wywołały takie a nie inne zdolności u w pełni zdrowego Inhumans bez terreginezy.

* Nadludzka siła - przeciętny Inhuman może unieść jedną tonę. (Poziom 3: Superżołnierz)

* Nadludzka prędkość - są minimalnie szybsi niż ludzie; standardowa prędkość to około 50 km/h (Poziom 4: Czterokołowe wozidło).

* Nadludzki Refleks - ponadprzeciętny refleks jednak w małym stopniu różniący się od ludzkiego, wszystko też zależy od Inhumana 5/5/6

* Nadludzka Wytrzymałość - są minimalnie wytrzymalsi od ludzi (poziom 3: Wtrzymały).

PODCZAS PROCESU TERREGINEZY TYPOWE ZDOLNOŚCI MOGĄ ULEC POWIĘKSZENIU, OSŁABIENIU LUB CAŁKOWITEMU ZANIKOWI W WYNIKU WYSTĘPUJĄCEJ NOWEJ MUTACJI.


MIEJSCA ZAMIESZKAŁE:




  • Attilan - latająca forteca, gdzie aktualnie przebywa rodzina królewska. Jej położenie znane jest tylko naprawdę tajnym służbom wywiadowczym pokroju TARCZY, a o samym istnieniu wiedzą bardzo nieliczni agenci.

  • Orollan - ukryte miasto na Grenlandii, założona przez Rodzinę Lor, dawną Rodzinę Królewską. Dawno temu utracili oni kontakt z Attilanem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi.

  • Sky-Island - zamieszkała przez skrzydlatą podgrupę Inhumansów. Aktualnie wszyscy jej mieszkańcy znajdują się w uśpieniu, a sama wyspa jest utopiona w nieokreślonym miejscu Oceanu Atlantydzkiego.








PRZYKŁADOWI PRZEDSTAWICIELE:


Black Bolt


Medusa


Gorgon


Karnak


Ms. Marvel



Większość informacji została zaczerpnięta z angielskich stron o danej rasie, a niektóre rzeczy zostały zmienione by zachować balans w grze. Jeśli zauważysz jakiś błąd, prosimy o kulturalne zwrócenie uwagi.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://avengers-assemble.forumpolish.com
 
Nieludzie wśród nas
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avengers Assemble :: Organizacja :: PDU - Poradniki Dla Użytkowników :: Zasady Uniwersum-
Skocz do: